Az 1977-es alapítású vállalat már a kilencvenes évek közepe óta tapasztalhatta, hogy nem sikerül igazán jól lekövetnie a piaci igényeket, ezért azóta számos újítás lépett életbe a korábban elsősorban fehérneművel foglalkozó cég életében. Ilyen volt az illat- és kozmetikai termékcsaládjuk kifejlesztése is, de úgy tűnik, mindez kevésnek bizonyult.
A többi piaci szereplő lényeglátóbb stratégiája úgy tűnik, jobban le tudta tapogatni a megváltozott globális szemléletet, mint például, a body pozitivitás új tendenciáit, míg a Victoria’s Secret továbbra is a vékony, szoborszerű, tökéletes testre fókuszált. Talán Jax csípős szövegezésű slágerének is köze van ahhoz, hogy a vállalat most felvásárolja online riválisát, az Adore Me-t, mely széles spektrumon, 77 különböző méretben kínálja eddig konkurens portékáit.
Talán több élesen kritizáló, társadalmi szerepvállalású dalszövegre lenne szüksége világunknak.

Ez a Helló sikerének titka.
Tovább olvasom
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés