Az 1977-es alapítású vállalat már a kilencvenes évek közepe óta tapasztalhatta, hogy nem sikerül igazán jól lekövetnie a piaci igényeket, ezért azóta számos újítás lépett életbe a korábban elsősorban fehérneművel foglalkozó cég életében. Ilyen volt az illat- és kozmetikai termékcsaládjuk kifejlesztése is, de úgy tűnik, mindez kevésnek bizonyult.
A többi piaci szereplő lényeglátóbb stratégiája úgy tűnik, jobban le tudta tapogatni a megváltozott globális szemléletet, mint például, a body pozitivitás új tendenciáit, míg a Victoria’s Secret továbbra is a vékony, szoborszerű, tökéletes testre fókuszált. Talán Jax csípős szövegezésű slágerének is köze van ahhoz, hogy a vállalat most felvásárolja online riválisát, az Adore Me-t, mely széles spektrumon, 77 különböző méretben kínálja eddig konkurens portékáit.
Talán több élesen kritizáló, társadalmi szerepvállalású dalszövegre lenne szüksége világunknak.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés