A világ idei egyik legnagyobb sporteseményével kapcsolatos aktivitások közt kiemelt szerep jut azoknak a nyereményjátékoknak, vásárlást ösztönző akcióknak, amelyekkel az elmúlt hetekben a magyar üzletek megcélozzák a vásárlókat – írja a MediaFuture.
Ezzel a trükkel növelnék a vásárlások számát a boltokban
A hazánkban is megtalálható élelmiszerláncok sorra indítják a labdarógó-Eb-hez kapcsolódó akciókat. Úgy tűnik, világszerte tarol a futballtematika a vásárlói aktivitások területén, és nem kivétel ez alól Magyarország sem. A foci-Eb az egyik legnépszerűbb hívószó jelenleg, amivel a boltok polcain is egyre gyakrabban találkozhatunk.
Így csalogatnak a magyar üzletek az Eb apropóján
Az UEFA-val több éves szerződést kötő Lidl számos akcióval célozta már meg vásárlóit. A Lidl Plus alkalmazásban most a vásárlásukat rögzítők Eb-jegyek sorsolásába nevezhettek be, emellett minden 8000 forint feletti vásárlásért egy 3 darabos fociskártya-csomag jár azoknak, akik a diszkontláncnál intézik bevásárlásukat. A fogyasztók a promóció keretében a kártyákon elhelyezett QR-kódok segítségével a világ más tájain élő, kártyát vásárló szurkolókkal játszhatnak.
Korábban szurkolói kellékeket és ruházatot is be lehetett szerezni a boltban, a teljes mezszettől a labdáig: ezek mostanra a legtöbb üzletben elfogytak.
A Spar is elindította már a foci Eb-hez kapcsolódó promócióját, melyben minden 5 ezer forint fölötti vásárlás mellé sorsjegy jár, amely garantáltan nyerő. Igaz, egyes esetekben „mindössze” SuperShop-pontokhoz, egyébként is gyakran osztogatott 20 százalékos kedvezménykuponhoz vagy ajándék termékhez lehet jutni nyereményként. A szerencsésebbek azonban a magyar válogatott hivatalos mezét, Euro 2024 focilabdát, PlayStationt vagy akár egy tévét is hazavihetnek.
A Penny és a Tesco is alkalmazza ezt a vásárlásnövelő trükköt a boltjaiban. A Tesco a futball Európa-bajnoksághoz kapcsolódó promóciója azonban nélkülözi a hivatalos kapcsolatot, épp ezért itt sem hivatalos meccslabdára, sem a magyar nemzeti tizenegy mezére számíthatunk nyereményként. Minden elköltött 6 ezer forint után jár azonban egy sorsjegy, amelynek QR-kódját a Clubcard applikációban leolvasva lehet digitálisan lekaparható sorsjegyre váltani.
A Pennynél vásárolók Mastercard kártyájukkal történő fizetés esetén indulhatnak nyereményekért, minden elköltött 3000 forint új esélyt jelent erre.
De nemcsak az élelmiszerláncok repültek rá a foci-Eb hívószóra.. A Foxpost, a MOL és a foci-Eb hivatalos szponzori körébe tartozó Coca-Cola is előrukkolt saját focis aktivitással.
Megjelent az új Dívány-könyv!
A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés