Kedvező CASCO- és lakásbiztosítással jelentkezik az Astra Biztosító

Olvasási idő kb. 4 perc

A Magyarországon tavaly ősz óta jelenlévő román biztosító, az anyaországában piacvezető Astra két új termékkel rukkol elő: CASCO- és lakásbiztosításuk egyaránt szem előtt tartja az ügyfelek eltérő igényeit. Széleskörű védelem és versenyképes árak.

Az idén 20 éves román piacvezető Astra Biztosító még csak 2010 ősze óta van jelen Magyarországon, de már több mint 130 ezer szerződést kötöttek. A társaság román és magyar képviselői a New York Palotában megrendezett nagyszabású konferencián ismertették a biztosító új termékeit és jövőbeni terveit.

Elérhető árak és különösen jó minőségű szolgáltatás

Bogdan Alexander Adamescu, az Astra Biztosító felügyelőbizottságának alelnöke elmondta: olyan lehetőségeket kívánnak teremteni, amelyek hozzáadott értéket jelenthetnek Magyarország számára. Határozott szándékuk, hogy hosszú távra rendezkednek be nálunk: az alelnök elmondása szerint hazánk a Románián kívüli legfontosabb piacot jelenti az Astra Biztosító számára.

Az Astra egyébként a biztosítási paletta valamennyi szegmensét lefedi – az ipari és vagyoni jellegű biztosításoktól az épületek, irodák, repterek biztosításán át a felelősség- és életbiztosításokig –, Magyarországon egyelőre a kötelező biztosítás-, a CASCO- és a lakásbiztosítás-piacon vannak jelen. Radu Mustăţea vezérigazgató elmondta, olyan termékeket szeretnének hozzánk behozni, amelyeket Romániában már sikerre vittek: védjegyük, hogy a kárrendezés terén az elérhető árakat különösen jó minőségű szolgáltatással ötvözik. Mint kiderült, a technológiai fejlesztésekbe is komoly energiát fektetnek, ami szintén az ügyfelek terheinek könnyítését segíti elő, hosszú távon pedig a hazai élet- és egészségbiztosítási piacból is ki kívánják venni a részüket.

Növekvő bizalom, gyarapodó ügyfélkör

Török Béla, a magyarországi Astra Biztosító fióktelepének vezetője a hazai jelenről és jövőről beszélt: a magyar piacra 2010 őszén belépett társaság sikeresen megalapozta helyét a hazai biztosítók között, amit a jövőben új, kedvező ajánlatokkal és termékekkel kíván megerősíteni. Az eddigi eredmények néhány szám tükrében: a kötelező felelősségbiztosítási kampány során több mint 114 ezer szerződést kötöttek, ez a lendület pedig Török Béla szerint 2011 első negyedévében sem tört meg, hiszen ez idő alatt több mint 27 ezerrel nőtt a szerződések száma. „Ha ez így folytatódik, azt gondolom, nagyon komoly állományunk lesz év végére” – fűzte hozzá.

Terveik között szerepel többek közt a vidéki értékesítési támogatórendszer kiépítése is: „Szeretnénk, ha támogatórendszerünk nem csak Budapest-központú lenne, ha elérnénk vidékre, eljutnánk mindenkihez az országban, hiszen azok a termékek, amelyeket most be fogunk vezetni, több támogatást igényelnek, mint egy kötelező felelősségbiztosítás” – tette hozzá az ügyvezető igazgató. Az ügyfelek igényeinek maximális kielégítése érdekében a webes kiszolgáló háttér-rendszert is fejlesztik a jövőben.

Új CASCO- és lakásbiztosítás igényre szabottan

Az Astra Biztosító hazai képviselete két új terméket vezet be: a CASCO- és lakásbiztosítás többféle igényt is igyekszik teljeskörűen kielégíteni. Az újonnan piacra dobott CASCO úgynevezett Primus és Full verzióban áll majd a vevők rendelkezésére: előbbit azon ügyfelek számára ajánlják, akiknek a gépjárműve már nem a legfiatalabb, és nem feltétlenül a szakszervizbe viszik az autót. A Full viszont az új járművel mozgók és a szakszervizeket igénybe vevők számára nyújt előnyös megoldást.

Az ügyvezető igazgató szerint azok, akik nem kötnek CASCO-biztosítást, általában „nem érzik a veszélyét a törésnek és lopásnak, és valahogy megfeledkeznek az elemi károkról”. Az elmúlt években a viharok komoly károkat okoztak a gépjárműállományban, ezért az Astra képviselői úgy döntöttek, hogy – piaci viszonylatban egyedi módon – nulla önrészt vezetnek be az elemi károk esetében, ugyanez vonatkozik az üvegtörésre is.

Az Astra-lakásbiztosítás is két termékkel lép piacra – alkalmazkodva az ügyfelek esetlegesen eltérő igényeihez. Az Otthon Optimál egy alapbiztosítás, amely az elemi károkat tekintve teljeskörű viszontbiztosítási fedezettel indul, az Otthon Extra pedig „tartalmazza azokat a plusz szolgáltatásokat, amelyet egy mai modern lakásbiztosítás igényel” – tudtuk meg. Jelszavuk a rugalmas és széleskörű védelem, amely nem utolsósorban versenyképes árakkal párosul.

Ezt a cikket nem a Dívány szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek