Komoly megtakarítást és a vendéglátás színvonalának emelkedését ígéri az E La Carte, ami tulajdonképpen egy tableten alapuló pincérszolgáltatás. A cég az egyre szaporodó táblagépek népszerűségét kihasználva fejlesztette ki a kütyüt, aminek segítségével gyorsabban és egyszerűbben lehet rendelni, és azt a mindenki által ismert jelenséget is kiküszöböli, amikor a fizetéskor a pincér három órára eltűnik a visszajáróval.
A szolgáltatás működése egyszerű, mint a bot: a kártyaleolvasóval kombinált táblát az étterem asztalain kezeli a vendég, pár kattintással kiválasztja az ételt, majd leadja a rendelést a fizetést ugyanilyen egyszerűen oldja meg. A gép nemcsak számon tudja tartani a visszatérő vendégek kedvenc ételeit, esetleges speciális kívánságait, de ha valaki unatkozik, játszani is tud rajta. A gyártó egyik alapítója a slate-nek elmondta, hogy a rendszert már tizenhét étterem megrendelte. A skála széles, McDonald's fölött és puccos damasztabroszos francia Haute Cuisine étterem alatt bármelyik rétegből tud mondani kuncsaftot. A piaci igényeket jól mutatja, hogy az E La Carte-nak már több komoly konkurenciája van. A pincéreknek azért egyelőre nincs félnivalójuk: egyrészt a felszolgálói munka egyáltalán nem kerül olyan sokba, hogy olyan sokat lehessen spórolni rajta, másrészt a gép nem tudja kivinni az ételt, és az egészen speciális kéréseket sem tudja teljesíteni.