A MOHU minden egyes visszaváltott palack után üzemeltetési díjat fizet az üzleteknek, ezért ha gond van az automatákkal, a boltban kell szólni – mondta a MOHU szóvivője, Ozoli Gábor az InfoRádiónak. Hozzátette, hogy eddig az esetek több mint 90 százalékában egyszerű hibák fordultak elő, legtöbbször azért, mert új a rendszer, így a boltok munkatársai még ismerkednek vele. Előfordult, hogy nyitva maradt az automaták ajtaja, ha megteltek, nem ürítették ki, vagy egyszerűen elfelejtették áram alá helyezni a gépet.
Nem vált be teljesen a visszaváltási rendszer, újra kell gondolni a logisztikát
A MOHU vállalta, hogy az automaták legalább 95 százaléka mindig működni fog, már most naponta átlagosan 3,5 millió visszaváltás van, de a rendszer akadozik, sok a panasz. Ozoli Gábor elismerte, hogy az első tapasztalatok alapján módosítani kell a visszaváltási rendszer logisztikáját.
Kiderült, hogy vannak olyan üzletek, ahol az előzetes becsléseknél sokkal több a visszaváltás, van olyan bolt, ahová újabb automatának kell kerülnie. Megjegyezte, hogy az üzleteknek is fontos, hogy ezek működjenek, mert a legtöbben a levásárlás opciót választják, ami egyértelműen növeli az üzlet forgalmát.
A vásárlók is azokat a helyeket keresik, ahol van visszaváltási lehetőség
– hangsúlyozta a MOHU munkatársa.
A MOHU számára fontos, hogy a környékük tiszta legyen, és megfelelően üzemeltessék az automatákat. Ha megtelnek, azt jelzik, és az ürítés a boltok munkatársainak a feladata. Az üzemeltetési díj emelését viszont jelenleg nem tervezik.
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés