#VILÁGOM

Amikor még nem volt ciki kokszosoknak reklámozni

2015. október 4., vasárnap 13:58

Az őszi sorozatszezon egyik legnagyobb dobása kétségkívül a Netflixen futó Narcos, ami igaz történet alapján dolgozza fel a minden idők legvagyonosabb és legkegyetlenebb drogbárójának, Pablo Escobarnak és az általa vezetett Medellín drogkartellnek tevékenységét, valamint azt, hogy hogyan szállt ellene harcba az Egyesült Államok és Kolumbia a nyolcvanas években.

Mint azt a sorozat első évadából is megtudtuk, a hetvenes és a nyolcvanas években tíz amerikaiból legalább egy rendszeres fogyasztója volt a kokainnak, aminek köszönhetően körülbelül 420 millió dollár vándorolt Escobar zsebébe. Hetente. - írja a theworldbestever.com. Ennek tudatában nem csoda, hogy a Forbes 1989-es adatai szerint a dél-amerikai bűnöző a világ 10.legvagyonosabb emberének számított. Ahogy az sem meglepő, hogy egy egész iparág szerveződött rá a kokszosokra, sőt 1976 és 1981 között legálisan lehetett reklámozni a fogyasztáshoz szükséges különféle kiegészítőket. Nézze meg a galériában, hogy milyen hirdetések és hangzatos szlogenek jelentek meg többek között a Hustler és High Times hasábjain a híres koksz-korszakban!

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta