TREND RÖVIDHÍR

Szexmentes parfümreklámmal kezdte az évet a DKNY

2010. január 14., csütörtök 20:25

A megszokottól eltérő DKNY reklámban rengeteg édességet láthatunk, amelyek meztelenséggel nem, csak mesterséges színezékkel csábítanak.

cikk-tious-rovid

Bemutatta legújabb parfümreklámját a DKNY, amelyet a Delicious Candy Apples nevű illat népszerűsítésére készítettek. Donna Karan parfümszériájának legújabb darabját az alma aromájú cukorkák iránti rajongásnak szentelték. A reklám üdítő változatosságot jelent a megszokott, tengerből lassan kiemelkedő, meztelen női hátakkal és kollagénnel dúsított, sóhajtó szájakkal operáló parfümreklámok sorában, itt rengeteg cukrot, és édességet láthatunk, amelyek meztelenséggel nem, csak mesterséges színezékkel csábítanak. 

A DKNY márka szívesen újít. Tavalyi farmerkollekciójához az utcai divatbloggerekkel készíttetett kampányt, amelynek képeit egy utcai fotósra, Scott Schumanra bízták. 

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta