Szexmentes parfümreklámmal kezdte az évet a DKNY

A megszokottól eltérő DKNY reklámban rengeteg édességet láthatunk, amelyek meztelenséggel nem, csak mesterséges színezékkel csábítanak.

cikk-tious-rovid

Bemutatta legújabb parfümreklámját a DKNY, amelyet a Delicious Candy Apples nevű illat népszerűsítésére készítettek. Donna Karan parfümszériájának legújabb darabját az alma aromájú cukorkák iránti rajongásnak szentelték. A reklám üdítő változatosságot jelent a megszokott, tengerből lassan kiemelkedő, meztelen női hátakkal és kollagénnel dúsított, sóhajtó szájakkal operáló parfümreklámok sorában, itt rengeteg cukrot, és édességet láthatunk, amelyek meztelenséggel nem, csak mesterséges színezékkel csábítanak. 

A DKNY márka szívesen újít. Tavalyi farmerkollekciójához az utcai divatbloggerekkel készíttetett kampányt, amelynek képeit egy utcai fotósra, Scott Schumanra bízták. 

 

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek