Félperces reklámmal nyitják fel a szülők szemét

Zanza!

Újabb olyan kreatív munka született, amely bebizonyítja: nem kell tízmilliós büdzsé ahhoz, hogy elgondolkodtató kampányfilmet készítsen valaki. A Make Room For Play (Csinálj teret a játéknak) névre hallgató videósorozatban a gyermekek játszótéren bohóckodnak vagy éppen ugrálóköteleznek, a képernyő szélei pedig fokozatosan elsötétülnek, így hagyva – szó szerint - egyre kevesebb helyet a kölyköknek.

És hogy mit akarnak ezzel üzenni a készítők? A válasz egyszerű: a számítógép előtt töltött idő a játéktól (és ezzel együtt a mozgástól) veszi el az időt. A ParticipAction honlapjáról megtudhatjuk azt is, hogy a kanadai gyermekek közül csak minden huszadik mozog legalább egy órát naponta, ez pedig tényleg eléggé lesújtó adat. A legviccesebb a kisfilmek végén található Don't visit our website (Ne látogasson el a honlapunkra) felirat. A 30 másodperces videók egyikét megnézheti itt lent, a többit pedig ide kattintva.

Blogmustra