SZÜLŐSÉG

Terroristának nézték a szoptató diplomatafeleséget

2013. július 1., hétfő 15:21

Tom Neijens, belga ENSZ-diplomata privát New York-i golfklubjában múlatta az időt egy júniusi hétvégén, ahová, tag lévén, a családját is meghívhatta ebédelni. A golfklub teraszán láttak neki az ebédnek, ahol felesége, Roseline Remans – saját beszámolójuk szerint igen diszkréten – szoptatni kezdte Luka nevű kislányukat.

A kép illusztráció
A kép illusztráció
Fotó: Shutterstock

Az eddig tökéletesen hétköznapi események itt vettek furcsa fordulatot. A golfklub (nőnemű) menedzsere rögtön megjelent az asztaluknál, és felszólította Roseline-t, hogy azonnal távozzon, mert zavarja a klub vendégeit. A férj közölte, hogy az egész csupán néhány percet fog igénybe venni, azonban a menedzser ragaszkodott hozzá, hogy az asszony a vécében fejezze be a szoptatást.

A diplomata erre az öntudatos európai szülő tipikus válaszát adta: "Nem kérnék, hogy valaki a wc-ben ebédeljen, akkor miért kérik azt, hogy a bébi ott egyen?"

Úgyhogy a klub, kezelvén a kezelhetetlen válsághelyzetet, úgy döntött, inkább kihívja a rendőrséget. A greensburghi rendőrség emberei perceken belül meg is érkeztek, "Zárják be az ajtókat!" – ordibálták, és a diplomatákon kívül mindenkit a terasz elhagyására szólítottak fel.

Tom Neijens szerint Scott Harding nyomozó viselkedése leginkább egy Western-filmet idézett, egyik keze a pisztolyán, a másik a sokkolón. A beszámolók szerint a rendőrség viselkedésére részben magyarázatot adhat, hogy Neijens fekete hátizsákja miatt – a klub vendégei szerint – úgy nézett ki, mint egy terrorista. Amikor a szoptató asszony megkérdezte a nyomozót, miért szoptatna egy terrorista egy kisbabát a teraszon, azt válaszolta, hogy "Sri Lankán a terroristák csecsemőket is használnak". Nem mintha számítana, de biztos lesz, akit érdekel: a család bőrszíne hófehér.

Miután Neijens megmutatta diplomata-igazolványát, a rendőr lehiggadt, elnézést kért, és a klub hátsó bejáratán át kivezette a családot további intézkedés, vagy bárki letartóztatása nélkül.

Az eset után a diplomata levélben kért magyarázatot a klubtól, melyben többek között ezt írta: "mélyen aggasztó, ha nem tudnak különbséget tenni egy, a szoptatáshoz nyugodt helyet kereső európai házaspár, és a hátizsákos terroristák között". A klubtól eddig nem kapott választ, és az nem reagált a sajtómegkeresésekre sem. A greensburghi rendőrség közleménye szerint "kulturális félreértés" történt.

Kinek volt igaza?

  • 5596
    A diplomata családjának
  • 324
    A golfklubnak
  • 960
    Mindkettőnek a maga módján
  • 228
    Senkinek
  • 860
    Kit érdekel?

Mivel egyikünk sem volt ott, természetesen nem tudhatjuk, valójában mennyire volt diszkrét az eset, hiszen gyereket szoptatni egy kendő alatt lehet láthatatlanul is, és persze a cicit tökéletesen közszemlére téve is. Mint ahogy azt is tudjuk, az Egyesült Államokban a szoptató nő látványa jóval inkább kiveri a biztosítékot, mint Európában, elég csak a Facebook vicces feltételeire gondolni, akik számtalan nőt tiltottak már ki szoptatós fotók feltöltéséért.

Kinek adnak igazat? A diplomatának? Vagy úgy gondolják, pont, mivel diplomatacsaládról van szó, sokkal inkább figyelembe kellett volna venniük a fogadó ország szokásait? Neijens és családja egyébként pont a napokban fejezik be munkájukat az USA-ban, következő állomáshelyük Etiópia lesz, ahol vélhetően nem kell majd ilyen esetekre számítaniuk.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2013.07.02 10:19:18titan

    Bedra, szerintem kérdezz meg egy dietetikust a rendszeres étkezés témakörében. Egyébként én akkor szoktam enni, amikor éhes vagyok ÉS van rá alkalmam, de ez alapvetően egészségtelen. Az emberi szervezet egy étkezési ritmusra jól rá tud állni, és az a legjobb minden szempontból.

    Lángharcos, téged is kérlek, hogy mielőtt írsz nekem, figyelmesen olvasd el amit írtam, és ne csak egy részét.

  • 2013.07.02 10:26:38Nanenáné

    jewel79bp: Egyszerű, mert olyan melegben, mint ami ott most van, fél óra alatt megromlik!
    Elstron: de zavar a nyilvános szex (exklusive a csókolódzást), de egy gyerek szoptatása NEM SZEXUÁLIS AKTUS! Ha úgy érzed, hogy az, akkor saját aberrációddal foglalkozz, és ne mások bírálatával.

  • 2013.07.02 10:44:03Nanenáné

    Aki még mindig nem értené a polémia lényegét, az lapozzon a poszt elejére és nézze meg a szavazás állását. Több mint 2/3-ad a nyilvános szoptatás mellett van!
    További kérdések?
    A kisebbség pedig kezdjen el gondolkodni az okokon. Ehhez itt igen jó hozzászólásokat talál.

  • 2013.07.02 11:21:43Démonmac1

    Tibetben a buszon is csinálják a gyermekszoptatást, de ott a bagó is lógott az anya szájából. :) (cigizéssel egybekötve)
    mindazonáltal, én elvárom, hogy ahol eszem, ott ne lássak ilyet.

  • 2013.07.02 11:46:36Elstron

    Nanenáné: miért zavar a nyilvános szex?

  • 2013.07.02 11:54:00Analyzer

    kedves Nanenáné: a 3. birodalomban meglehetosen sokan szavaztak hitlerre, mikor ot valasztottak kancellarra. magyarra forditva, nem mindig a tobbsegi idiotaknak van igazuk, plane, ha a felhulye liberalis kanonrol van szo. talan ezen is erdemes lenne elgondolkodni...

  • 2013.07.02 12:01:43Szürke Ló

    A szőröshónaljú kenderköteles hordozós bioanyáknak köztudottan 4-5 agysejtjük marad szülés után, ezért is nehézkes felfogniuk, hogy míg képzetükben a mell pusztán táplálékforrásként jelenik meg az édibédi világközepe csecsemőnek, a világ nem terhes és nem szoptató részéből (azaz a többségből: gyerekek, férfiak, idősek, egyéb nők) szexuális asszociációkat vált ki.

    Ennek el nem ismerése illetve szidalmazása - annak dacára, hogy ugyanolyan "természetes", mint a ded szoptatása - kedvelt eszköze annak a fajta érdekérvényesítésnek, amit csinálnak, magyarán az ideológia saját irányba való görbítése, hogy nekik kényelmesebb legyen, az oké, a többiek meg le vannak szarva.

    Ugyanezen vérbioanyák felháborodva kampányolnak hat év múlva az utcán, amikor az iskolától 100 méterre szexshop nyílik, mert hiszen az nem természetes.

  • 2013.07.02 12:04:08Szürke Ló

    Nanenáné: Egyél szart. Tízmillió légy nem tévedhet.

  • 2013.07.02 12:11:12zizi77

    Analyzer
    Viszont a demokrácia erről szól, hogy a többség akarata érvényesül. Nem mindenben jó ez, de mégis így van.
    Akinek a szoptatás és a szex között van hasonlóság, valami baj van a fejével.
    Ezt az anyatejszagot meg végképp nem értem. Magam is szoptattam a lányom, és mások is szoptattak már előttem, de soha nem éreztem az anyatej "szagát". Én speciel a kaportól vagyok rosszul.
    Mint írtam, nem vagyok híve a nyilvános szoptatásnak, de inkább azért, mert magát a gyereket zavarhatja meg közben valami, és így jobb a nyugalom. De azért ne legyünk már rosszul a témától. A szoptatás nem egyenlő a magamutogatással.

  • 2013.07.02 12:25:26is

    @kisQtya: " állandó kényszer hajtja őket, hogy lemaradnak valamiről, akiknek kurvafontos a golfklubba menni ahelyett, hogy örülnének, hogy a gyerekkel lehetnek."

    én meg a te gyerekeidet sajnálom, akik apa nélkül, az anyjuk szoknyájánál nőttek fel. láthatóan a férjed addig kellett neked, amíg megtermékenyített, aztán meg hozza esetleg/remélhetőleg a pénzt haza, a gyerek az a tied, te ugyan otthon ülsz 8 évet, de arra vagy büszke, hogy csak a gyereknek élsz. ha figyelmesen elolvastad, nem a golfklubba mentek, hanem APA, ANYA és GYEREK együtt volt szabad levegős programon, és garantálhatom, hogy a pelenkát az apa cserélte a gyereken, amikor kellett. ez a számodra bizonyára igen furcsa gyereknevelési modell is létezik, sőt.

  • 2013.07.02 12:26:03is

    .

  • 2013.07.02 12:28:33is

    @Elstron: "Egyébként pedig aki a nyilvános szoptatás mellett kardoskodik, azt ugye az sem zavarja, ha csövesek/pornósok/egységnyi honpolgárok nyilvánosan b@sznak?"

    A te fejedben ez ugyanaz? Érdekes ember lehetsz te, érdekes világképpel. Javaslom a félázsiai sztyeppéket, ott bizonyára jól éreznéd magadat. Az európai civilizációt már jóval kevésbé ajánlom.

  • 2013.07.02 12:28:48Elstron

    zizi77: ez rohadtul nincs így, ugyanis nem a többség akarata érvényesül rengeteg társadalmi témában. Gondolj csak a melegházasságra, halálbüntetésre.

    "A szoptatás nem egyenlő a magamutogatással." - igaz. A nyilvános helyen végzett szoptatás viszont igen.

  • 2013.07.02 12:30:45Elstron

    is: nem ugyanaz, de tőled is megkérdezném, hogy egyrészt miért zavar a nyilvános szex, másrészt szerinted mi a különbség a kettő között? Mármint megbotránkoztatás szempontjából.

  • 2013.07.02 12:33:32Szelid sunmalac-Elmeny designer

    Kedves a nyilvanos szoptatas mellett agitalo anyukak! En megertem a velemenyeket, miszerint a nyilvanos szoptatas termeszetes. Elfogadom. Elfogadom azt is, hogy a gyerekek kulonbozoek, es van amelyiket masodperceken belul meg kell etetni, ha ehes, maskulonben rangatozo es ordibalo ideggorcs lesz belole. Amit nem ertek: Ha egyszer lathatoan (akarcsak itt ablogon is) ennyire megosztott a lakossag (igen, akik kozott eltek), akkor miert kell kihivni a sorsot? Ez butasag. A tinedzserek es a punkok szoktak ezt csinalni, es polgarpukkasztasnak hivjak. A bekes egyutteles szandekos felrugasa, masok megbotrankozasanak a figyelmenkivul hagyasa. Nem, nekem nincs bajom a nyilvanos szoptatassal, de elfogadom, ha masnak van. Tehat nem attol lesztek budosparaszt gennyedek taplok, mert ti egyetertetetek a nyilvanos szoptatassal, hanem mert kurvara leszartok mindenki mast, aki ezzel nem ert egyet. Egy country clubnak (de nagyon sok mas intezmenynek) es amugy minden kozossegi ternek stb. stb. stb. megvannak a szabalyai, ahogy az ottani emberek viselkednek. Ha valaki ehhez nem kepes, vagy nem akar (es itt az AKAR szon van a hangsuly!), az egesz egyszeruen nem valo oda. Itt sem a szoptatas tenyevel volt gond, hanem azzal, hogy az adott hely vezetoje megkerte oket, hogy mashol tegyek, mert a tobbieket zavarja (hogy te ezzel egyetertesz vagy sem, a tortenet szempontjabol erdektelen), de ok ahelyett, hogy komprmisszumot kerestek volna, elkezdtek izmozni, mint ahogy rengetegen itt a blogon is. Meg sem probal konszenzusra jutni, hanem mindig mindenben neki van igaza es mindenki mas le van szarva. Na ez az attitud az, ami felhaborito, nem a nyilvanos szoptatas.

  • 2013.07.02 12:41:00Analyzer

    kedves zizi77, baj van azzal "demokraciaval", melyet a media befolyasol, jelen pelda ezt remekul mutatja: szazezrevel gyartja az ontudatos, manipulalhato konzumidiotakat. sajnos tenyleg ez van, es ezert nem is lehet csodalkozni az ilyen szvazasok kimenetelen. aztan hogy emiatt merre tart a vilag, az mar nyilvan mereshataron kivul esik derek "jogvedoinknek"

  • 2013.07.02 12:51:12R2D2 & C3PO

    Hát, csak a magam nevében nyilatkozhatok, de én jobban szeretnék olyan társadalomban élni, ahol _nem_ hívják penetránsnak az anyatejet (WTF), ahol az éttermekben nyugodtan ehetne a ded is, mivel pont abban a korban van, hogy hozzátáplálom, ezért előbb szopik, aztán kap szilárdat...
    Vagy a brendonban tényleg ki tudnám próbálni a szoptatós fotelt és nem a raktárt ajánlanák fel, mikor gyerekkel a hátamon megkérdezem, hol van... (ez milyen már... meg nem is szoptatni akartam, csak leülni.)

    de nincs így, sajnos. kénytelen bujkálni az ember. de mondjuk az a tanács is milyen fasság, h. ha szoptatsz, maradj otthon. Ja, mikor 2 hetesen már almát kaptunk még el is ment...

  • 2013.07.02 12:57:13Elstron

    R2D2 & C3PO: azok a hozzád hasonló kretének is megérnek egy misét, akik a gyereküket a hátukra kötözik. Komolyan, mint a majmok. Röhej.

    Arról nem beszélve, hogy egészségtelen is szerencsétlen gyereknek.

  • 2013.07.02 13:37:34zizi77

    Elstron
    Javaslom kezdeményezz népszavazást a felvetett témákban. A halálbüntetéssel mondjuk nem sok vizet zavarnál, mert az EU-s törvényekbe ütközik.

  • 2013.07.02 14:09:14Elstron

    zizi77: ez aztán kimerítő válasz volt. Sokat gondolkodtál rajta, ugye? :D

  • 2013.07.02 14:22:29Szamiz67

    kisQtya, Muszáj ezt az értelmetlenséget 100x megismételni, ha nem érted mi a különbség a szopás és a szoptatás között, akkor legalább (ön)korlátozd a közléskényszered. Köszi.

  • 2013.07.02 14:36:14Zka77

    Ennyi retardált hülyét baszki hogy hord össze a szél egy helyre?
    Kicsit kifejtősen:
    - Hülye, aki szerint probléma, ha valaki nyilvánosan szoptat.
    - Hülye, aki szerint probléma, hogy valaki a hátán hordozza a gyerekét.
    - Hülye, aki szerint a gyereknevelés abból áll, hogy mással se foglalkozol, csak a gyerekkel.
    - Hülye, aki lesajnál valakit, aki csak a gyerekkel foglalkozik, amíg az kicsi.
    - Hülye, aki lesajnál valakit, aki nem csak a gyerekkel foglalkozik, amíg az kicsi.

    Látásmódotok olyan beszűkült, hogy a seggem lyuka ahhoz képest alagút.

  • 2013.07.02 14:41:37himpellér

    Követelem, hogy szoptathasson mindenki ott, ahol akar! A nők is, meg a férfiak is!

  • 2013.07.02 14:42:243x

    Tajgetosz pozitív népség, megérdemlik, hogy eltűnjenek a genetikai süllyesztőben.

  • 2013.07.02 15:57:40caliyoung

    Atomot nekik !

  • 2013.07.02 17:49:07jewel79bp

    @nanenáné: ha meleg van, vihet az anyuka hűtőtáskát, termoszt, stb. Meg lehet oldani, hogy ne romoljon meg a tej. Azok az anyák is megoldják, akik anyatej hiányában másoktól lefejt tejjel vagy tápszerrel etetnek...

  • 2013.07.02 18:46:50NemNick

    @zizi77: Van egy ismerősöm, aki az első gyerekükkel kapcsolatosan mesélte egyszer, hogy egyszer egy étteremben, az egyik asztalon tették tisztába a kicsit.

    Megállt a kezemben a villa, visszakérdeztem. Ő meg nem értette, mi a bajom.
    A WC-be elmondása szerint nem engedték be őket, mert sok volt a vendég és egy-egy WC jutott nemenként és ők sokáig lefoglalnák, ígyhát feltalálták magukat.

    Azóta sem tudom, mi lett volna jó megoldás. Én szerintem megoldottam volna máshol - bárhol máshol - de nem én voltam ott.

    Ja, onnan jutott eszembe, hogy ő is diplomata státuszban van :)))

    A szoptatást tényleg meg lehet oldani kulturáltan akár egy kendővel a vállon is, szerintem maga az aktus nem gáz.

  • 2013.07.02 18:48:44NemNick

    @zka77: most, hogy jól lehülyéztél egy csomó embert és magadat az egekig magasztaltad, jobb lett a napod?

    szegény...

  • 2013.07.02 21:01:54kisQtya

    Bedra: Titan,kisqtya,Ti is órára esztek? Vagy akkor,mikor éhesek vagytok?

    Bedra! Természetesen órára eszem, hiszen munkába járok, itthon reggelizem, a munkahelyem által engedélyezett ebédidőben ebédelek és este 6-kor vacsorázom. Mivel ezt a rendet megszoktam, akkor vagyok éhes, amikor evésidő van.
    Nem vagyok oroszlán, hogy akkor egyek, amikor éhes vagyok. Jól is nézne ki, ha előadás közben elővenném a szendvicsemet, mert éppen megéheztem és tele pofával magyaráznék tovább.
    :))))) Hogy lehet ekkora hülyeséget kérdezni? :)))))

  • 2013.07.02 21:14:11oncogito

    Érdekesek az emberek.
    Reklámokon, filmeken lehet félmeztelen nő. Ha ezért szólna valaki, azonnal lesöpörnék a színről, mint prűdet. Félmeztelen strandok vannak. Nők járnak melltartó nélkül és kilátszik minden. Ezt szabad, ez belefér a szabadságba.
    De a mellet arra használni, amire rendeltetett: szoptatásra, azt nem viselik el nyilvánosan.
    Vajon mi ebben a nem kívánatos...?

  • 2013.07.02 21:23:07kisQtya

    zizi77! Attól, hogy te nem érted, más még undorodhat az anyatej, meg a baba savanyú bukásának a szagától. Ezt én magam sem kedveltem, a férjem és az apám (aki pedig imádott engem) férfiasan bevallotta, hogy az ájulás környékezi ettől a szagtól. Még a pelenkázást is sokkal jobban viselték.

  • 2013.07.02 21:23:38speedy gonzales

    @Nanenáné: "Aki még mindig nem értené a polémia lényegét, az lapozzon a poszt elejére és nézze meg a szavazás állását. Több mint 2/3-ad a nyilvános szoptatás mellett van!" - ja, értem, tehát ha sokan mondják, akkor igaz, ugye...?

    Szerintem igenis megáll a szexuális aktussal vont párhuzam: ha a gyerekcsinálás nem nyilvános (jobb helyeken), akkor a gyerekszoptatás miért az? És ha a nyilvános szoptatást el kell fogadni, akkor még mit? Hol húzod meg a határt? Ki dönti el, hogy ez-és-ez a szükséglet nyilvánosan kielégíthető, az-és-az már nem?

    Nem más ez, mint provokáció. Nem hiszem, hogy egy gyerek megszoptatása nem tud várni kb. 3 percet, amíg bemegy a kismama egy olyan helyre, ahol ezzel nem zavar másokat. És igen: engem zavar, mert mindennek megvan a maga helye. Ha betévedek pl. egy kórház újszülött osztályára, akkor nyilván én alkalmazkodom és elfogadom, hogy ott szoptatnak és kész. Nem hiszem, hogy egy étteremben, klubban stb. is nekem kéne alkalmazkodnom.

  • 2013.07.02 21:25:19kisQtya

    Drága is! Hát te megint itt vagy? Aztán honnan a tripperes tetves kurva anyádból tudsz te ilyen sokat rólam? :))))))

  • 2013.07.02 21:32:11kisQtya

    Szelid sunmalac-Elmeny designer teljesen egyetértek azzal a véleményeddel, hogy ezek azért taplók, mert nem akarják tudomásul venni, hogy másoknak nem tetszik valami.
    Egyébként engem sem zavar a nyilvános szoptatás, meg a pride, meg a hónaljszagú emberek , meg a melegházasság, meg a kutyaszar a járdán, mert odébb megyek és alapvetően leszarom őket.
    Az zavar, hogy ugatnak.

  • 2013.07.02 21:36:28kisQtya

    Szamiz 67! Te azt böfögsz fel magadból egy ilyen blogon, ami jól esik, hiszen azért van, hogy itt az emberek elmondják a véleményüket. Én meg azt mondok, amit akarok. Ok? Te idióta!

  • 2013.07.02 21:44:24speedy gonzales

    Azt egyébként nagyon bírom, hogy itt a nyilvános szoptatás mellett kiálló kommentelők "szűklátókörűséggel, vaskalapossággal" stb. vádolják az ellenzőket, miközben még csak vitázni sem szabad velük, mert azonnal leugatnak és anyáznak meg lehülyéznek, amiért valaki nem ért egyet velük...

  • 2013.07.02 21:51:04kisQtya

    speedy gonzales Ott a pont Éppen arról van szó, hogy mindent a megfelelő helyen. A szoptatás nem általánosan helytelen, hanem étteremben helytelen.
    Naturista strandra pl. nem illik fürdőruhában bemenni. Ha ilyen előfordul, néhány pasi mindig összefog és kikíséri a fürdőruhás bámészkodót, mert zavar minket.

    Húsz éve egy tárgyaláson a férfiak nem ültek ingujjban, ha nagyon meleg volt, akkor a nők engedélyt adtak a zakó levetésére. Ma már a légkondicionált tárgyalóba szemrebbenés nélkül ingujjban, félrelazított nyakkendővel jönnek a fiatalabb kollégák.... aztán az idősebbektől megtanulják, hogy ez így nem helyes. Én megtanulják a rendet. Pedig végül is nincs abban semmi, fürdőruhában is dolgozhatnánk. :)))

  • 2013.07.03 00:03:23TH

    @kisQtya:
    "Én 50 éves vagyok, de óvodás koromtól kezdve a mai napig is úgy indulok el itthonról, hogy házon kívül csak a folyóügyeket intézem, képtelen lennék idegen helyeken szanaszét szarni a városban."
    Nos az még rendben van, hogy te esetleg kényszeres rendszer- és rendmániás vagy, de miért várod el másoktól ugyanezt, vagy akár azt, hogy tiszteletben tartsák a te pszichológiai problémáidat?

  • 2013.07.03 08:44:11Elstron

    oncogito: hány olyan nőt láttál, aki egy szál csöcsben ül az étteremben? A BKV-n? A sarki közértben?

    Illetve hány olyan emberről tudsz, akit az ilyesmi nem zavarna/nem botránkoztatna meg?

  • 2013.07.03 11:41:28csillagbogyó

    Ha én anya lennék nem szoptatnék a retkes-koszos-csöves BKV-n. Tegyünk már különbséget nyilvános és nyilvános szoptatás között egy étterem csendessarkában eltakarva: IGEN. Mások arcától 10 centire a koszban retekben: NEM! Egy valamire való anya úgy közlekedik és időzít, hogy ne kelljen útközben szoptatni, vagy akkor inkább bemegyek egy pláza, meki stb. pelenkázó részére, vag beülök egy próbafülkébe, vagy ilyesmi. Lehet rosszul tudom, de a szoptatáshoz nem csendes nyugodt környezet kell?

  • 2013.07.03 11:54:08csillagbogyó

    Nem az lenne alapvető, hogy odafigyelünk másokra magunk körül? Ha egy szoptatós anyaklubban vagyok, akkor gondolom senkit nem zavar a szoptatás, de igenis lehet olyan hely ahol zavaró. Akkor minek keltem a feszültséget?

  • 2013.07.04 11:36:12zsuzsi_buvar

    @kisQtya
    Borzasztoan szanom a gyerekeidet, h egy rengeteg pszichologiai problemaval kuzdo, alapveto elettani funkciokat elnyomo, depressziv, korlatozo anyjuk van. Nem tudsz hazon kivul szarni? Vazz, soha nem aludtal hazon kivul, soha nem voltal nyaralni, nem latogattal meg rokonokat, baratokat?
    Normalis embereknek nem valtozik meg az elete gyokeresen, ha gyerekuk szuletik (akiknek meg nem valtozas, h nem lepnek ki naphosszat ket oranal hosszabb idore, azok nem normalisak), hanem bevonjak ot is a mindennapjaikba. Aminek resze, h szocializalodunk, azt tanulja meg a gyerek, h nem o van a mindenek kozeppontjaban 24/7, hanem mas is fontos, pl anyuka beszelget valakivel.

  • 2013.07.04 18:35:16nattycongo

    Egyáltalán nem vagyok prüd, de nekem eszem ágában sincs, hogy a gyerekemet nyilvános helyen szoptassam. Persze, tök természetes dolog a szoptatás, de nem vinne rá a lélek, csak ha tényleg nincs más lehetőségem. Ízlések és pofonok, tudom, de...
    - egyrészt: nyilvános hely => KOSZ, RETEK, ÓTVAR.
    - másrészt: nem kötelességem mindenki igényeire tekintettel lenni, és durva lenne, ha fejkendőben kéne mászkálni a többség véleménye miatt, de ha az emberek 1/3-a nem akarja látni a csöcsömet, nem akarom megzavarni a lelki békéjüket.
    - harmadszor: monokinizni amúgysem szeretek. A mellem a pasimé és a gyerekemé. Én is zavarba jövök és nem nézek oda, ha valaki nekiáll mellettem szoptatni. Nem azért, mert aberrált állat vagyok, hanem mert semmi közöm hozzá...
    Senkit nem akarok cáfolni vagy megbántani, nekem ez a véleményem.

  • 2013.07.05 23:33:07Haringa

    Én csak azt nem értem a történetben, h akkor gyanúsabb/gázabb a vezetőség szemében, ha látszik a keble, v ha nem...? Ha látszik, felháborítóan frivol, ha nem, ki tudja, mit rejteget!! Hah! Ennyit a szoptatós kendőről. Srí Lanka!...

  • 2013.07.05 23:42:04Haringa

    Másfelől ezt az egész nyilvános-szoptatás-ellenes mizériát nem értem. Oké, h ha undi meg a képedbe nyomják, az zavaró. Pl. a busz nekem is sok, de középület egy sarka, pad a parkban? Vagy pl! A Karolina úti ortopédiára kellett mennünk, ahová nem csak babákat visznek, és mivel már jó ideje várattak, eljött a szopiidő. Kérdeztem a nővért, hol lehet itt megoldani az ilyesmit (gondolom, nem egyedi eset, hiszen tömegével viszik csípőszűrésre a babákat), mire ő jó hangosan elmondta, h itt nincs erre szoba, üljek csak vissza a (zsúfolt) váróba, és szoptassak. No lám. Szóval kezdő szemérmetes anyuka voltam, de egy pár ilyen helyzet után az ember egyszerűen már nem ilyen szemérmetes, és nem csinál gondot a szopiból, pláne, h végül is egy tök természetes dologról van szó...
    Ezt egy kalap alá vonni a szopás szexuális aspektusával hülyeség, abszurd.

  • 2013.12.10 14:58:49lacwe

    Akinek bármilyen jellegű problémája van a szoptatással, annak az apja f***án kellett volna nevelkednie. Már elnézést.

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta