SZÜLŐSÉG

Címkézd fel a gyereked!

2010. március 9., kedd 11:02

Érdekes terméket reklámoznak nálunk az orvosi rendelőben: gyermekazonosító karkötőt. Neve alapján legalábbis azt hittem, hogy valami chip van beleépítve, ami csipog, ha elszökik a gyerek, de nem, kiderült hogy az egész egy egyszerű karszalag. Olyan, amit a Szigeten, meg a nagyobb rendezvényeken osztogatnak: nem lehet sem levenni, sem elszakítani. Alkoholos filccel rá kell írni a gyerek nevét meg a telefonszámunkat, így ha a gyerek elcsatangol mellőlünk azonnal tudnak minket értesíteni.

Egyrészt azt gondolom, hogy a karszalag jó ötlet, például éppen ha egy rendezvényt látogatunk meg, vagy épp strandon, de leginkább talán táborokban, másrészt viszont van bennem némi ellenérzés is: ez kicsit olyan, mint amikor nyakörvet adunk a kutyára. Elképzelem, ahogyan a játszótéren minden gyereken azonosító van, nehogy elvesszenek.

A gyerekek mindenesetre valószínűleg szívesen viselik a karszalagokat, hiszen szép színesek, van dinnyés, katicás, autós és még számtalan mintás fajta. Öt darab 550 forintba kerül. Lehet kapni többször használatos darabokat is, ezekből egyért 790 forintot kérnek.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2010.03.09 13:54:57Anyek

    De Rosa! Soha nem engedtem szabadon más ember közelében. Most hadd ne menjek már ebbe bele, de nyilván nem egész életében póráz nélkül kóborolt. Hanem amikor lehetett. És igen átérzem a félelmet, én is féltem más kutyáktól és engem is kivert a víz annak hallatán, hogy nem bánt. Tehát tisztázzuk, a főnök nem a kutya, ha fel kell venni, akkor ráadtam, akár mennyire is tiltakozott.

  • 2010.03.09 13:55:41Magenta

    #
    2010.03.09 12:33:25Sanima

    Szerintem nagyon jó ötlet, én biztos veszek majd. Én nem ezt találom megalázónak és röhejesnek, hanem a gyerekpórázt.
    ----------------------------

    Ennek a kommentnek szólt az irónia most, a többi része meg régebbi hülyeségekre utal vissza. :D

  • 2010.03.09 13:56:19intel

    2010.03.09 13:52:25Silverveil

    :):):) Műr akartam kérdezni, hogy miért ugrálsz át a keritésen :)

    Amugy az ilyen gazdák hülyék! Én csak ugy engedtem a gyerekeket a kutyákhoz, hogy azok feküdtek. Másképpen nem. Dgról lévén szó egy acsi adása is sérülést okozhatott volna. Egy kau sem kis súlycsoport.

  • 2010.03.09 13:56:32bea-balázs

    Tényleg rémálom ha a gyerek elszalad!
    Az enyémnek annyi elég volt a cipőboltban, hogy miután felpróbáltuk neki az egyiket és vissza raktam a polcra már el is tünt!
    Két másodpercen belül kiment az üzletből a fotocellás ajtón és ki a parkolóba!
    Szerencsére nem futott ki az autók elé, hanem felmászott az üzlet előtt lévő padra!Megállt bennem az ütő!
    Azóta ha egyedül viszem vásárolni csak beleülős bevásárlókocsival rendelkező helyre viszem!

  • 2010.03.09 13:59:08Rosa Rugosa

    Anyek
    "Úgy látszik nekem karmikus feladatom van a pórázzal. A kutyám is a szájában vitte, nem volt hajlandó felvenni."

    Ezt írtad, akkor valószínűleg félreértettem valamit.

  • 2010.03.09 13:59:33dodóó

    Nem beszólósan írtam.


    Anyek nekünk is vizslánk van,de sétáltatni lehetetlenség.
    Csak szaladni lehet vele.

  • 2010.03.09 13:59:35kerekbilincs

    2010.03.09 13:51:44Jávorka
    Én is csak ellenállásba ütköztem, mikor a hám szóba került. De én életem, én felelősségem, én lányom. Majd 20 év múlva meglátjuk, ki stratégiája jött be, most megtesszük, amit jónak látunk.

  • 2010.03.09 14:00:08anyamadár

    2010.03.09 13:42:37Magenta
    Csatlakozom :)

  • 2010.03.09 14:06:33Anyek

    Rosa! A gyerekem sem akar mindig cipőt venni mégis ráadom, ha kimegyünk a lakásból, de bent nem kell felvennie. Na. Ennyi. Csak ismételném magam.

  • 2010.03.09 14:08:58anyamadár

    Egyébként nagyon hasznos ez a karkötő is. Az eastbourne-i tengerparton pl. ingyen adnak hogyha gyerekkel mész, még akár ősszel is kérhetsz mikor nincs tömeg.

  • 2010.03.09 14:09:17selyemsonka

    Én gyermekem is karszalagnak köszönhetően került elő egy gyermeknapon. www.wristland.hu oldalon szereztem be. Azóta emlékként őrizzük a lányom naplójában :-) Nem is kell csicsással választani, alkoholos filccel tudok rá írni, azóta nyüzsis helyekre ezzel megyünk. Már az osztálykirándulásra is ilyennel megy az egész osztály, szerintem azt a pár forintot bőven megéri a biztonság.

  • 2010.03.09 14:09:35Sanima

    Na, akkor most tegyük tisztába ezt a hám-dolgot :)

    Mikor írtam az a bejegyzést (szerintem a gyerekpóráz megalázó és röhejes), akkor nem olvastam el a kommenteket, csak a posztot, és erre írtam be.
    TEHÁT: ha valaki előttem pont azt ecsetelte, a gyerekhám milyen fasza, és neki is az van, akkor bocsi, mert tényleg nem láttam, és nem arra reakciónak írtam.

    Én magának a gyerekhámnak egyáltalán a létezésével pár hete szembesültem itt, mikor erről volt nagyba szó. Láttam képeket, és nekem nem tetszik, nem sikerült megbarátkoznom vele, mert nekem nagyon hülyén jönne ki, ha ilyet raknék a gyerekemre.
    Egyszerűen nem tudom magam elképzelni, ahogy azzal sétáltatom a gyereket, mint ahogy a kutyát szokás.
    Persze, praktikus nagyon, de nekem nem jön be, és én úgy érezném, hogy megaláznám vele a gyerekemet, illetve kurva röhejesek lennénk együtt azzal.

    DE
    nem volt még gyerekem, nem hagytam el gyereket, ha ez megtörténik, biztos, hogy revidiálom az álláspontomat, de addig nem jön be nekem ez a hám.

    Akinek meg van, és szereti is, hát használja, oszt jónapot.

  • 2010.03.09 14:10:41Sanima

    Viszont a karszalag a kurva jó!

  • 2010.03.09 14:10:54dounkin

    javaslom nézzétek meg szerintem a legjobb termékeket nyújtja...
    magyarországi közvetlen képviselővel. olcsóbb és sokkal jobb minőségű mint amit eddig bárhol láttam. Ausztráliából érkezik, de a csomagdíj olcsóbb mint az EU-ból. ha van kérdésetek írjatok

    www.stuckonyou.biz/dbarta

  • 2010.03.09 14:11:03Rosa Rugosa

    Anyek
    Rendben, mint írtam nem volt számomra tiszta ahelyzet, értem mit mondasz.

  • 2010.03.09 14:13:28Sanima

    Ja, nem hazudok, mert az első kommentem beírásakor egészen pontosan a poszton kívül 2 kommentet elolvastam, farkasokkal táncoló kommentjére írtam, na.
    Így van korrektül, nem jól mondtam az előbb.

  • 2010.03.09 14:14:50Anyek

    Rosa! -)

  • 2010.03.09 14:18:10kerekbilincs

    Igen, kivétel nélkül az összes ellenálló a környezetemben gyermektelen volt. :) Másutt írta egyszer, hogy régen elveim voltak, most gyerekeim. :) Magamra is nagyon igaznak tartom. :)))

  • 2010.03.09 14:29:09lm

    sanima, nem értem, hogy miért gondolod úgy, hogy olyan, mintha kutyát sétáltatnál - a kutyának a nyakán van a póráz, a gyermeknek a kezén vagy a felsőtestén. mert póráznak hívják? mitől megalázó és röhejes? hogy korlátozod a szabadságában? akkor a babakocsiba, autósülésbe való bekötés is megalázó szerinted? vagy szerinted jobb, ha rángatod a karját? vagy teszel rá egy karszalagot, aztán hadd menjen, majd előkerül? (eleve ez a felvetés furcsa nekem, a kettőnek nem ugyanaz a funkciója, kár összevetni őket)

    és ne haragudj, de azok után amit előadtál a szülésposzton ez a megszólalás minden volt csak tapintatos nem.

  • 2010.03.09 14:44:01Sanima

    lm,

    mondom,sajnálom, ha megbántottalak, nem tudtam, hogy te is hámozol.
    Nem volt a célom, hogy bárkit is megbántsak, tény, hogy meggondolatlanul írtam le, hogy szerintem megalázó és röhejes a póráz, teljesen igazad van, azok után, amit

    *előadtam*

    a másik poszton, ez gáz. Mea culpa.

    Ja, és kurvára nem tudom megmagyarázni. Nem, az autósülésbe bekötés nem megalázó szerintem, a babakocsi sem, ha fogom a karját az jobb,nem szeretném rángatni, és igen, teszek rá majd karszalagot, ami nem is értem, miért feltételezi azt, hogy hagyom a picsába a gyereket elkódorogni, boldog nyugalomban, hogy karszalagot tettem rá.

    Én még konkrétan soha senkit nem láttam élőben gyerekhámmal közlekedni. Nem tudom, milyen lesz, ha először látok ilyet. Szerintem meg fogom bámulni.

  • 2010.03.09 14:54:05intel

    Mikor kint voltam Angliában, Londonba minden második gyereken volt ilyen hám. Lecsatlható, igy ha nem szükséges hogy közel legyen ment a gyerek minden felé. Magyar ezt még valószinüleg 10-évig nem is igazán fogod látni.

  • 2010.03.09 14:57:55lm

    sanima,
    nekünk elég sokan beszólogatnak, meglepő módon leginkább középkorú férfiak, akik jó eséllyel sosem küzdöttek egy elcsavargó másfél éves gondjával.
    Nem akarok a klasszik rigmussal jönni, hogy majd meglátod, ha neked is gyereked lesz, de hidd el, hogy nem jobb a kezét fogni. Minden bizonnyal gyereke is válogatja, az enyém nagyon mozgékony és kifejezetten alacsony. Én foghatom nyugodtan és szépen a kezét, ő úgyis szaladgál, ritmust vált, félreballag, rángatva van a karja stb. Továbbá ha én nem hajolok le hozzá (ami viszont egy idő után elég rossz az ember hátának), akkor fel kell nyújtsa a kezét, ahhoz, hogy elérjem és ez neki is kényelmetlen, elfárad (szerintem még a felnőttek is, ha hosszabb ideig felfele tartják a karjukat) és ő maga rántja ki a kezét az enyémből. Pedig én még eléggé hobbitméret vagyok, nem mint te :)
    Amúgy nincs harag, elfogadom, hogy meggondolatlan volt az elszólás és nem akartál senkit sem megbántani. :)

  • 2010.03.09 14:58:52lm

    ja, és a másik poszton rendezett "előadás" sok pontjával egyetértettem :)

  • 2010.03.09 15:21:21fehérgalamb

    jól félre megy a duma úgy látom,a lényeg az,h.mi van ha elveszik a gyerek.Én egy hiperbe nyomom a vevőszolgálaton naponta több gyereket elhagynak és nem értem hogy lehet?,nekem is van kettő.Gondoljon már bele aki gyerekkel elmegy otthonról milyen érzés az neki ha rájön,h. ő elveszett.Sok síró picit látok így nap mint nap és a kedves szülőt jól seggbe tudnám rúgni!!!Ezek inkább használjanak karszalagot vagy hámot!!

  • 2010.03.09 15:30:12Sanima

    lm,

    teljesen életszerű helyzeteket írtál le, de szerintem én elsőre megpróbálkozom a gyerekkel hám nélkül. Aztán majd meglátjuk.

  • 2010.03.09 15:35:30lm

    sanima, gondolhatod, hogy én is először hám nélkül próbálkoztam a gyerekkel :) sőt, most húsz hónapos és kb. 1 hónapja van neki hám.

  • 2010.03.09 15:46:04Laliath

    A magam részéről jó dolognak tartom a gyerekhámot, és amit eddig láttam a hét hónaposomból, bizony be fogok szerezni egyet. Ő is olyan, mint én voltam - kiszúr valamit és kúszik-mászik megállíthatatlanul. Azonnal felmászik mindenre, ami az útjába akad.
    Jobb a biztonság. A kezét bármikor kiránthatja az enyémből, a hámot nem tudja csak úgy lecsatolni.

    fehérgalamb - azért óvatosan a szülőrugdosós kirohanásokkal. Szöktem ám el anyám mellől direktbe, mert épp olyanom volt, aztán persze bőgtem, mikor nem találtam vissza. Nem szándékosan vesztik el a gyereket, és az elkóborolt gyerek a karszalagtól még ugyanúgy a vevőszolgálatra fog kerülni bőgve, épp csak névvel tudod bemondani, hogy várja a szüleit, akik kétségbeesve keresik.

  • 2010.03.09 17:10:22csib

    2010.03.09 14:44:01Sanima

    Na ide akartam én is kilyukadni. Erre a válasz: "te idióta, azt akarod, h elvesszen a gyereked?!"

    Én se láttam még csak egyszer ilyet, pedig járok ám utcán. Ezért fura, h mindenki lelkes híve.

  • 2010.03.09 18:27:33Meni

    Sorry, most nincs idom vegigolvasni, hol tartotok, de nekunk van ilyen (infoband neven pont itt ajanlottak, en meg megvettem). Nagyon jo dolog, ajanlom mindenkinek. Filleres cucc, de a gyerekek imadjak felvenni, es pontosan tudjak, hogyha felrakjuk, akkor valami kulonleges program lesz. Soha nem akartak meg levenni, pedig a nagyobb a dackorszakban kapta meg, a kicsi meg fel eves, mindent ragcsalo csecsemo volt.

    En hasznalom szulinapi bulihoz ("itt a szamunk, ha barmi van, nem kell a cetlit keresgelni, csak hivjatok"), bevasarlo kozponthoz, mindenfele tomeg-rendezvenyhez, kirandulashoz, tengerpartozashoz. Repteren meg valosagos Seduxen volt tepazott idegeimnek, hogyha el is tunnek, azert valaki jo esellyel visszahozza oket, remelhetoleg meg indulas elott :)

    Szoval roviden: jo dolog ez kerem szepen! :)

  • 2010.03.09 19:14:44mormi

    En sem olvastam vegig a kommenteket, csak a vegen egy parat.

    A velemenyem az, hogy ez a karszalag nagyon jo otlet, mi mar gondolkodtunk azon, hogy hogyan lehetne rairni a gyerekre az allergiait arra az esetre, ha csak par percre is veszitjuk szem elol valahol, nehogy egy segitokesz valaki johiszemuen megkinalja valami tejtartalmu akarmivel...szoval szerintem zsenialis otlet az allergiasoknak (is).

    A gyerekhamot en sosem hasznaltam, de lattam pl egy anyukat az ikreit ugy setaltatni, hogy az ikerbabakocsi 2 oldalara volt erositve a 2 gyerek "poraza". Enelkul egyedul egy nagyvarosban keptelenseg elvinni setaltatni 2 olyan koru gyereket, akik mar tudnak szaladni, de fogalmuk sincs meg a veszelyekrol. Szerintem jol kitalalta ez az anyuka, hogy oldhatja fel ezt a problemat.

  • 2010.03.09 19:25:38Meni

    Mormi, amit te irsz, az is nagyon fontos! Nalunk is fel van irva, hogy sulyos verszegeny a gyerek, in case of emergency. Es ezt mondjuk egy vicces polora, vagy mas alternativ (nyari) megoldasra nem plakatolnam ki szivesen!

  • 2010.03.09 19:34:10Nyúlszőr

    Ezt a holmit a neten láttam először, bő másfél éve. Elsőre azt mondtam, hülyeség.

    Aztán, elindult a gyerekem, a szép szóra viszont hol hallgat, hol nem - hát, vettem egyet! Őszinte leszek, szerintem nagy találmány!

    Legutóbb a tecsóban égetnivaló volt, konrtollálhatatlan és úgy futott, hogy nem értem utol, ma jó gyerek volt és jött mellettem. Ha előbbi napja van, egy szempillantás alatt eltűnhet.
    Engem megnyugtat, hogy rajta a neve, a szüleié és 2 telefonszám. Sohasem lehet tudni! Amint kitesszük a lábunkat a lakásból, már szajízom is rá a "jókislány-karkötőt", szépen tarjta a kis kezét:-)

  • 2010.03.09 19:43:39farkasokkal tancolo

    Unokám is imádta a karszalagot, kedvtelve nézegette, és inkább akkor cirkuszolt, amikor le kellett este vágni róla a fürdetésnél.

    Hálistennek a lányom sem annyira elszállt anya, hogy az ilyesmit megbélyegzésnek, a járókát börtönrácsnak, a babahámot meg kutyapóráznak tartsa. Ezek nagyon hasznos holmik csak így egyszerűen minden sallangtól mentesen.

  • 2010.03.09 21:32:13panka

    Nem agyaltam rajta egy percet se, megláttam a Minimanó pénztáránál, és megvettem. Annál durvább stresszt elképzelni se tudok, mint hogy eltűnik a gyerekem, és hiába van annyi esze, hogy segítséget kér egy felnőttől, az nem tud semmi hasznosat tenni, mert no data. Az ő korában vagy eszébe jut a neve, vagy nem, de a címe inkább nem. A karszalaggal meg egyszerűen rövidre zárható az ügy, pont.

  • 2010.03.09 22:58:59no comment 01

    ez tényleg jó ötlet..:)én is tudom mi az amikor az egyikre nézek,mire a másik köddé válik..:))ezért járok egyedül vásárolni nagy bevásárlóközpontokba..:)

  • 2010.03.09 23:13:34A_nick_már_létezik

    Ez egy nagyon jó "találmány"!

    Lehetett volna azon a kisfiún is, akit ősszel találtunk a Millenáris Parkban... Talán szombat volt, írtó jó idő, tele volt kölykökkel és hozzájuk tartozó felnőttekkel a park. Mindenki boldog volt, mosolygos, jól érezte magát. Csak egy 3-4 éves gyerkőc lógott ki a sorból. Nagyon keservesen sírt szegény. És csak ment, ment egyenesen ki a parkból. Nah, mi megállítottuk és kérdőre vontuk. Soha nem fogom elfelejteni, ahogy mondta, h ő az Anyukáját keresi. Annyira sírt, hogy a nevét sem tudta megmondani.
    A biztonságiőrök segítettek megtalálni a hozzátartozókat, s közben minket is nyugtatgattak, h elég gyakori történet ez, és mindíg happy end a vége...
    Szóval az én kölköcömön minimum karszalag lesz, a többit majd meglátjuk..

  • 2010.03.10 11:34:15sobri jóskáné

    szeritem már korábban említettem, hogy bababizniszben melózok. az itt emlegetett pórázból, amit hivatalosan biztonsági hámnak hívnak, iszonyatos mennyiség fogy. úgyhogy nem gondoljátok, hogy attól, hogy keveset láttok, nem használják az itthoni anyukák. és tényleg hasznos, nem megalázó.

  • 2010.03.10 11:34:39queenlly

    sok éve már, hogy minden nagyobb rendezvényre és külföldre is kapnak a kölkök karszalagot. mi mindig kórházit adunk (bármelyik ellátóban 13ft/db), mert nem mosódik el rajta az írás még a tengerben sem, nem szakad el még ha beakad sem (ez egyébként veszélyes is lehet)és elég occsó ahhoz, hogy bármikor lecserélhessük. gyerek neve, nemzetisége, telefonszám.
    nem szeretnék a fikázók táborába lépni, de a hámot én sem értem. Amíg a gyerek akkora volt, hogy nem értette meg, hogy a kocsik elé ne rohanjon, nem vettem ki a babakocsiból csak a játszótéren, parkban, kertben stb. amikor a második jött az első másfél éves volt és akkor már megértette, hogy bárhova megyünk nem engedheti el a kezem, amíg meg nem engedem. és ez nem a nevelés diadala... de hogyan bíznak majd meg a hámosok a gyerekükben, hogy 8-10 évesen át tud menni egyedül az úton, ha addig pórázon volt?

  • 2010.03.10 11:42:24sztroberi

    azért a hámot nem 8-10 éves korig használja az ember, hanem mondjuk 3-4 éves korig. és akkor sem állandóan, szünet nélkül.

  • 2010.03.10 12:14:12queenlly

    sztroberi: a 8-10 csak példa volt. de ha egy 3 éves nem érti meg, hogy ne rohanjon le a járdáról vagy ne engedje el a kezed az áruházban szvsz ott baj van...

  • 2010.03.10 12:21:25sztroberi

    hát, queenly, akkor a 3 évesek túlnyomó többségével baj van. alapvetően érti, hogy ne engedje el a kezem, és azt is, h ne rohajon az útra. a gyakorlatban azonban egy 3 éves huszonhétmillió dolog késztetheti arra, hogy ezt az értését felülírja.

    olvasd el az elszaladt, eltűnt gyerekek történeteit.

    bátyám is eltűnt áruházban, én magam egy 4 sávos úton rongyoltam át, pedig mindketten tudtuk, h az a szabály, h fogni kell anyu-apu kezét, sőt, utána mindketten 6-7 évesen egyedül közlekedtünk.

  • 2010.03.10 12:22:08sztroberi

    egy 3 évest (és nem "egy 3 éves").

  • 2010.03.10 12:29:30queenlly

    én is elvesztem párszor gyerekkoromban, de öcsém volt a felszívódó király. ő átlag havonta elkóborolt. viszont nem tudom, hogy ezen változtathatsz-e pórázzal. vagy reggeltől estig a kölkön van (és már a kutyáknál sem szeretik az állatvédők, ha egész nap láncon van) vagy úgyis megtalálja a lehetőséget... pont ezt mondom, hogy bele kell "verni" a fejébe, hogy mikor mit NEM és aztán korlátozásokkal megbízni benne. bár elvesztünk egy tucatszor gyerekkorunkban, de mindig meglettünk, mert tudtuk, hogy mit kell csinálni és egyikünk sem kóborolt sineken vagy sztrádán, mert tudtuk, hogy mit nem szabad. nálunk mindkét gyerek tudja, hogy mikor mit lehet... és így is sikerült három percre elhagynunk a kicsit Horvátországban. bár a végén logikusan bebizonyította, hogy a mi hibánk volt :)
    viszont ha pórázas biztonságba ringatjátok magatokat...
    bocsi ha hosszú voltam, de még mindig nem vagyok póráz ügyben meggyőzve :)

  • 2010.03.10 12:32:52sztroberi

    queenly, ha egy (otthoni) áruházban tűnik el a gyerek, jóeséllyel meglesz. ha mondjuk a charles de gaulle reptéren rohan el a gyerek, már nem olyan biztos - ott simán megértem a hámot.

    nem kell mindig minden helyen használni, de olyan nagyforgalmú helyen, amit ráadásul nem is ismer, a szülő se tud 100%-ban ráfigyelni és koncentrálni, neadjisten szüksége van mindkét kezére, nagyon praktikus tud lenni.

  • 2010.03.10 12:51:01anyamadár

    Kedves Queenly, magam ismételhetem csak:
    #
    2010.03.09 13:11:28anyamadár

    Aki hámot vagy csuklópórázt ad a gyerekre nem tartja rajta reggeltől estig. Nem úgy kell elképzelni...
    Ráadásul nekem volt, hogy a lépcsőn való lebucskázástól mentette meg a gyereket.
    A kicsit vittem le babakocsiban, a nagy (1,5 éves) a csuklómra volt kötve hámmal és egyszer csak megbotlott és elkezdett lefelé csúszni a Nyugati Aluljáróban. Ha nem kötöm magamra akkor le is gurul (majdnem a tetején voltunk)."

    Ha neked nem tetszik, ne használj.
    Nekem muszáj volt mert sokszor jártunk forgalmas helyeken és elég kicsi a korkülönbség a két gyerek között.
    Most öt és hatévesek, iskolába járnak (mert itt négyévesen kezdik) egymás kezét fogjuk az úton és mivel keskeny a járda mindig őket teszem belülre. Ha nem fogom a kezüket akkor is belülre mennek.

    Nem hamis biztonságérzet a hámos dolog, attól még megtanulják, hogy meg kell állni, mert nem csak megrántod mikor zebrához értek, hanem meg is tanítod neki közben a dolgokat. Az ember még a kutyáját sem rángatja a járdaszegélynél.

  • 2010.03.10 12:52:36anyamadár

    Queenly még egy dolog: tavaly is még kétszer rájuk került a csuklópóráz, mert annyira zsúfolt helyen voltunk, közben fogtam a lányom kezét ugyan, de elsodorták így is mellőlem. Még jó, hogy össze voltunk kötve...

  • 2010.03.10 12:55:00farkasokkal tancolo

    "amikor a második jött az első másfél éves volt és akkor már megértette, hogy bárhova megyünk nem engedheti el a kezem, amíg meg nem engedem"

    Hát megnyugtatlak, hogy a másfél évesek zöme nem ilyen. Éppen erre az időszakra találták ki a hámot vagy kantárt, hogy ha kitépi a kezedből magát és nekiszalad a világnak (mert ez a jellemző), akkor ne tudjon elszaladni. Hogy gondolod, hogy egy másfél éves, aki még jószerivel pelenkás, az majd megérti, hogy nem szabad elszaladnia???

    A gyerekeket ebben a korban önmaguk elől is védeni kell.

  • 2010.03.10 13:29:49Auguszta Romanova

    Az en kicsim is jolnevelt kutya modjara fogja a kezem,soha nem akart elszaladni.
    De ebben lehet bizni??
    NEM.
    SOHA.

  • 2013.02.16 15:47:37Junna

    Én a www.karszalaggyar.hu oldalról rendeltem. Ugyan betegazonosító karszalag, de a célnak megfelel, és nem drága.

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta