OFFLINE

Menő vagy ciki a turistatrikó?

2016. április 24., vasárnap 10:15

Mint egy mese, úgy kezdődött az Iconspeak trikók története – és mint tudjuk, minden márkához kell egy jó sztori. Ebben az esetben ez a történet George-hoz, Stevenhez és Florianhoz köthető, három baráthoz, akik motoroztak egyet Vietnámban. A motor elromlott, ők nem beszélték a nyelvet, így nehéz volt megértetni magukat a helyiekkel. Néhány sör után jutott eszükbe az ötlet, hogy piktogramokkal ellátott pólókat dobnak piacra – írja a Contemporalist. A jó hír, hogy a motort sikerült megjavítani, és ők visszajutottak a hazájukba. Az ötletből végül lett egy cég, és a trikókat átlagosan 33 dollár(9000 ft) körül lehet megvásárolni. A fotó és a reklámblokk alatt szavazhat: ön szerint menő ilyen pólóban grasszálni, vagy utálja, ha turistának nézik és kerüli az efféle holmikat?

iconspeak-tanktop-women-black 1024x1024
675 szavazat 664 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta