Kómaközeli állapotba sodort minket Beyoncé új ruhakollekciója

A Refinery oldalán futottunk a hírbe, hogy a napokban debütált Beyoncé legújabb ruhakollekciója, ami az Ivy Park nevet kapta. Szerencsére az oldal fotókat is közölt a sportos ruhadarabokról (összesen 144-et), így képet kaphattunk arról, vajon mennyiben hoznak újdonságot az énekesnő által megálmodott toppok, leggingsek és parkák. Spoiler: semennyire.

Beyoncé a Topshop milliárdos vezetőjével, Sir Philip Greennel állt össze, hogy felesben piacra dobják a kollekciót. A leggingseknek három derékállása van, I, V és Y, ahol az I takarja a legkevesebbet a hasunkból, az Y pedig a legtöbbet. Ezen kívül találhatunk még a ruhadarabok között topokat, technikai felsőket, de az énekesnő nem tudott nemet mondani a gumipapucsokra és a kötött sapkára sem. Nekünk kicsit az Alexander Wang x H&M együttműködés jutott eszünkbe, ahol szintén annyi volt a különlegesség, hogy minden négyzetcentimétert a márka logója díszített. 

A sajtóközlemény szerint a kollekció szeretne minden alakú és méretű nőt kiszolgálni, a TheFashionLaw viszont már azt találgatja, vajon ez a vállalkozása is zátonyra fut-e majd Beyoncének. Merthogy kevesen emlékeznek rá, de több mint tíz éve, 2004-ben volt már egy próbálkozása House of Deréon néven (akkor még a Destiny's Childban énekelt), ami aztán véglegesen 2012-ben halt el. Az oldal megemlékezik azokról a celebekről, akik tervezésbe fogtak, de minek: az énekesnő Miley Cyrus, a bölcs életmódtippeket osztogató Lauren Conrad és a sorozatszereplő Heidi Montag is csak a saját idejét rabolta és renoméját rontotta azzal, hogy azt hitte, a rengeteg követő egyenesen arányos a profittal. 

Természetesen nem szabad csak a negatív oldalát látni: Jessica Simpson, Nicole Richie és Victoria Beckham is jól járt azzal, hogy márkát alapított: a titkuk talán abban rejlett, hogy nemcsak a brand elindításakor generáltattak maguknak hatalmas médiafigyelmet, hanem később is. A kollekció egyébként valószínűleg elég népszerű lesz: és nemcsak azért, mert Beyoncének több tízmillió követője van, de a cuccok sem vészesen drágák: egy trikó például 25 dollárba, azaz 7700 forintba kerül. Igen, ez több, mint amennyit adnánk érte, de azért mégsem irreálisan drága. Ha kedvet kapott a vásárláshoz, akkor a darabokat a Topshopnál, a Nordstromnál és a Net-a-Porteren találja XXS és XL méret között.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek