Eddig ez a legkínosabb Desigual-reklám

Zanza!

Az anyák napja elvileg arról szól, hogy megünnepeljük az édesanyákat, akik fáradtságos munka és rengeteg áldozat árán felnevelik gyermeküket. A Desigual egy laza mozdulattal átértelmezte az ünnep üzenetét és ostoba reklámfilmjében egyik sztreccsruháján kívül azt mutatja be, mire képesek a nők azért, hogy teherbe essenek. Például vigyorogva szétszurkálnak pár óvszert vagy párnát tömnek ruhájuk alá.

A reklám egy nagyon vidám lánnyal kezdődik, aki először betuszkol egy párnát a ruhája alá, örömében elkezd táncolni, majd kiveszi a póthasat, fog egy óvszert és egy tűvel szépen szétszurkálja, hogy végre megtapasztalhassa az anyaságot. Bár a reklámot eredetileg viccnek szánták, sokaknak nem esett le a poén, a felháborodott nézők pedig megint hol máshol, mint a közösségi oldalakon adtak hangot nemtetszésüknek. A vita egyébként odáig fajult, hogy a márka inkább levette a reklámot hivatalos oldaláról.

Ön szerint sértő a Desigual reklámja?

  • Dehogyis, tök poén. 388
  • Igen, elég nagy parasztság. 348

Egyesek szerint a márka a spanyolországi korlátozó abortusztörvény elleni tiltakozásnak szánta a demoralizáló reklámot.

Nézze meg a vágatlan verziót és döntse el, hogy tényleg ironikus a reklámfilmről van szó, vagy a rossz poénnal csak saját magára akarja felhívni a figyelmet a márka? 

Blogmustra