Innen szerezheti be az Instagram agyonsztárolt kiegészítőit

Zanza!

Az Instagramnak hála megtanultunk szűrőkkel fotózni és hashtaggelni, a nagyobb pénzeket mégis az alkalmazás felhasználói ízlésén alapuló Keep nevű kezdeményezés szakítja majd le. Van ugyanis egy szűk, párszáz fős közeg, ami kizárólag azzal vált népszerűvé, hogy a high life-ot kellően dokumentálva, ízléses beállításokkal és effektekkel fűszerezve naprakészen osztják meg követőikkel, éppen mit vásároltak. A képek többségével inspirációs forrásként akár a Tumblren és a Pinteresten is találkozhatott már, a Keepnek hála viszont a portékák közvetlen forrását is megtudhatja és akár egyből be is szerezheti a régóta kiszemelt terméket.

Tetszik a nyaklánc? Esetleg a napszemüveg? A Keep.com-on megtalálja.
Tetszik a nyaklánc? Esetleg a napszemüveg? A Keep.com-on megtalálja.Fotó: Webstagram /www.web.stagram.com

Mi az a Keep?

A Keep elsősorban a húszas és harmincas éveikben járó nőket célozza meg, akik az Instagram több, mint száz legkedveltebb felhasználójának gardróbjából inspirálódhatnak és koppinthatnak legálisan. A weboldal az As Seen On Instagram opció segítségével nemcsak megtalálni, de beszerezni is segít azokat a darabokat, amelyeket a hírhedt bloggerek cuccai közül szemelt ki magának. 

Íme az oldal felülete, ahol az aktuális kiegészítőktől kezdve a legnépszerűbb göncökig mindent megtalál.
Íme az oldal felülete, ahol az aktuális kiegészítőktől kezdve a legnépszerűbb göncökig mindent megtalál.

Jó, de mi ez  pontosan?

"A divatkedvelő, fiatal nők 99%-a az Instagrammal kezdi a napot, ezért egyértelmű volt, hogy ezt kell továbbfejlesztenünk" - részletezte az oldal ötletét az egyik alapító, MaryAnn Bekkedahl, aki szerint az Instagram népszerűsége a divatbloggerek és divatbemutatók live streamjének köszönhető. A Keep működése nagyon hasonló a Pinteresthez: amit megszeret a felhasználó, azt hozzáadhatja a profiljához és rögtön megoszthatja az őt követő felhasználókkal is, akik a posztban lévő link alapján szintén megtudják, hol szerezhető be a kiszemelt darab. Röviden: a Keep az online kereskedés Pinterestje, viszont kizárólag az adott termékekhez köthető információkat továbbít, nem orientálódik kifejezetten márkákhoz és divatházakhoz. Legalábbis egyelőre.

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Az Instagramon látott képi anyag az oldal csupán egyetlen, ám így is legnépszerűbb szegmense. Az oldal legnagyobb kihívása egyértelműen az, hogy minden egyes megörökített ruhát, cipőt, táskát és kiegészítőt megtaláljanak a webáruházakban. Míg a legtöbb felhasználó hashtaggelve dicsekszik az adott darab márkájával, addig az Instagramra feltöltött képek esetében sokszor nincs feltüntetve, honnan szerezte be a gazdája, ezért nem is meglepő, hogy a Keep legtöbb alkalmazottja vásárlásmániás, így a ruhák beazonosítása általában mindig megoldódik. Ha nem, akkor mutatnak az eredetihez kísértetiesen hasonlító alternatívát.

Chiara Ferragni csaknem 2 millió követőt szedett össze a bloggerkedéssel, őt biztosan megtalálja a Keepen is.
Chiara Ferragni csaknem 2 millió követőt szedett össze a bloggerkedéssel, őt biztosan megtalálja a Keepen is.

Legális ez az egész?

A legfurcsább az egészben az, hogy a weboldal az Instagram beleegyezése nélkül használja az oda feltöltött fotókat, ám mentségükre legyen szólva, hogy ha a felhasználót zavarja, azonnal eltávolítják az oldalról. Ám ez a kis bökkenő egyátalán nem okoz gondot a Keepnek, mivel általában pont fordítva, az Instagram felhasználók könyörögnek azért, hogy felkerülhessenek az oldalra. 

A nők többsége hobbiból vásárol

A Keep oldalán található termékek listája random, és mindig a felhasználók állítják össze, így olyan hatást kelt, mintha mindenki a saját ízlésének megfelelő áruházában böngészne. A weboldal egyébként nem is olyan régen, 2010-ben alakult és hivatalosan két évvel később, 2012-ben debütált, azóta pedig nem kevesebb mint 43 millió dollárt sikerült összekalapozni. Az oldal látogatottságáról nincsenek pontos adatok, de állítólag ezrek használják, és persze az a cél, hogy a felhasználók száma tovább nőjön.

Mit gondol, hasznosnak tartja az alkalmazást, vagy eddig sem igazította öltözködését a bloggerek és reality celebek ízléséhez?

Blogmustra