Plus size modell helyett digitálisan torzították a hirdetést

Zanza!

Kinek kellenek plus size modellek, amikor itt van Photoshop? – gondolhatták egy angol jelmezes cégnél. A Part City-nél ugyanis csak digitálisan megvastagították az eredeti, vékony modell lábait, hogy azzal szemléltessék, hogy van teltebb nőkre is ruhájuk.

lab2

Ez több dolog miatt is kissé aggályos, az egyik, hogy simán pénzt akartak spórolni, ahelyett, hogy egy plus size modellt alkalmaztak volna, így aztán nem lehetnek abban sem teljesen biztosak, hogy rendesen passzolnak-e azok a ruhák. A dolog szépséghibája mégis csak az, hogy nevetségessé válik a hirdetés, ugyanis ha az ember egyszer észreveszi az apró csalásukat, akkor már nem tudja többé nem látni a trükközést. A Daily Mail megpróbálta elérni őket, de nem reagáltak a megkeresésükre.

Tetszik önnek a Dívány Tejben-Vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy érdekes posztunkról sem!

Egy angol kutatás szerint azért is röhejes, hogy ennyire kerülték egy teltebb nő alkalmazását, mert mint kiderült, a 44-es, azaz elvileg már plus size kategóriába tartozó nők a legelégedettebbek a megjelenésükkel - bár ezeken a képeken mintha egy kissé már túlzásba vitték volna a gömbölyítést.

lab1

Ahogy a Daily Mail írja, a littlewoods.com kutatásába 2 ezer nőt vonta be, és arra jutottak, hogy 44-es mérettel rendelkező nők 74 százaléka jól érzi magát a bőrében. Ez elvileg a néhai Marilyn Monroe mérete is. A legirigyeltebb hírességek közé tartozik többek között Beyoncé, Christina Hendricks és Adele is a cikk szerint, bár Beyoncé és Adele azért ránézésre sem egy méret. "Nagyon jó látni, hogy a formásabb nők magabiztosak és jól is érzik magukat" – mondta Gary Kibble, a kereskedőcég igazgatója.

Blogmustra