A nagy akarásnak cikiség a vége

Zanza!

A Dieselnek az utóbbi időben sikerült kisebb balhékat kirobbantania az őszi kampányaival (az egyikhez például a tumblrről halásztak szereplőket, hogy ők képviseljék az úgynevezett átlagembert). Akkor a kreatív igazgató, Nicola Formichetti is elmondta, hogy direkt olyan arcokat kerestek, akik nem tipikus modellek. A legújabb dobásra Twitteren akadtak rá - írja a Huffington Post. Ebben az utcai reklámban egy nő farmerből készült burkát visel, amiből kilóg a tetovált karja és az oldala. "Nem az vagyok, akinek látszom" - áll mellette a szöveg. A twitteres közösség nem volt elájulva tőle. "Túlságosan is menő és aktuális szeretne lenni" - jellemezte egyikőjük.

BTfc0LNCYAEET0u.jpg large
Fotó: Dean Obeidallah

Cikiségben az utóbbi időben nem volt egyébként hiány. A Target nevű fehérneműket is áruló cég például azzal verte ki a biztosítékot, hogy lekolbászozták a női mellett. Ők is menők és aktuálisak akartak lenni, ezért felkértek egy angol tévés stylistot, hogy népszerűsítse az ausztrál piacon a céget. Csakhogy, ami vicces brit szlengben női mellett jelent, az az ausztrál angolban egyszerűen kolbászt. Így aztán a menőzni próbáló cégnek most védekeznie kell, hogy nem akarta megbántani az ausztrál nőket - legfeljebb csak csipkelődni akartak egy kicsit. Nemrég írtunk egyébként az inkább viccesnek, mint cikinek számító japán melegszendvics gallérról is.

Blogmustra