OFFLINE

Menő vagy ciki kiskorúakkal reklámozni?

2013. szeptember 5., csütörtök 09:44

A londoni székhelyű designer, Karen Walker látványos kampányaira szinten minden szezonban felfigyel a sajtó. Reklámozta már az átlagosan 39000 és 60000 forint között kapható napszemüvegeit űrlényekkel, seprűnyélen és 65 és 92 év közötti, kecsesen öregedő nőkkel is az elmúlt években.

Legújabb hirdetésénél a másik végletbe fordult a tervező és imádnivaló 3 és 5 év közötti kislányokkal készítette el kampánysorozatát. A négy új fazont (Siouxsie, Underground, Rowdy és Peek-A- Boo) bemutató képeken az óvodáskorú Claudia, Tyler, Elise és Alice-Rose pózol Derek Henderson képein. A gyerekmodellek feltűnően hasonlítanak olyan Vogue divatikonok mini-mására, mint Anna Wintour vagy Grace Coddington, illetve a Charlie és a csokigyárból ismert Willy Wonka.

  Az ékszertervezésben is jártas designer az oystermag.com-nak mesélt a 2013-as, hatásvadász kampányáról:

Mi a legkedvesebb gyermekkori emléked?

Amikor hétévesen elvittek Disneylandbe.

Gyerekkorodban mit gondoltál, mi leszel, ha felnősz?

Egy ideig állatorvos akartam lenni, de aztán rájöttem, hogy nem szeretem a tudományos dolgokat.

Érett nőkkel már dolgoztál, és most gyerekekkel. Milyen tulajdonságokat látsz közösnek bennük?

Az optimizmust és az élet szeretetét.

Mulatságos volt a fotózás? A gyerekek jól viselkedtek?

Nem bohóckodták el a munkát, mindvégig együttműködtek és nagyon jól viselkedtek. Mi nem kértünk tőlük semmi különlegeset, azt szerettem volna, hogy magukat adják. Mi csak azért voltunk ott, hogy rögzítsük a pillanatot.

Tudatosan építed be kollekcióidba a „rajzfilmszerű” inspirációidat?

A szemüvegkeret tervezésnél a kiindulási pont mindig a játékosság. A grafikus alakzataim (kör, ovális, négyzet, háromszög) úgy érzem, valóban nagyon rajzfilm- vagy játék-szerűek.

Volt kedvenc karaktered gyermekkorodban?

A Disney Beagle Boys figuráit szerettem.

Szándékosan kelted azt a hangulatot két gyerekmodellnél is a kampányban, mintha Anna Wintour vagy Grace Coddington mini-másai lennének?

Ez egyáltalán nem volt szándékos, de aranyosnak találtam.

Ön mit gondol a szeptember 5-én piacra kerülő gyűjtemény kampányáról? Menőnek találja a felnőttként pózoló kislányokat vagy ön szerint ciki, ahogy a divatvilág kihasználja, hogy gyerekekkel és házi kedvencekkel bármit el lehet adni? Szavazzon!

1350 szavazat 1279 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta