Lenyomják a kutyák a cicákat a divatvilágban

Zanza!

Legutóbb szemügyre vettük, hogy mennyire népszerűek a macskák a divatházak kampányaiban és a magazinokban. A szuperaranyos cicák láttán elgondolkodtunk, hogy vajon mi a helyzet a kutyákkal, mennyire inspirálják ők a tervezőket és szerkesztőket? A jelek szerint nagyon.

A Google képkeresési eredményeiből hivatalos statisztikát nyilván nem lehet vonni, de azért meglepőek. A különböző divatkampányokban eszerint körülbelül 7860 alkalommal tűntek fel kutyák, míg a macskás anyagokra 5050 találatot adott ki a kereső.

A meglepő különbség betudható annak is, hogy trendinek számítanak a divatházak által piacra dobott luxusbrand logójával ellátott kutyatáskák, nyakörvek, de már egy ebre húzott bőrdzsekin, vagy baseball sapkán sem lepődünk meg igazán.

Egy New York-i shiba inu fajta például Menswear Dog néven szinte naponta posztol Tumblr oldalára menőbbnél menőbb outfitteket, melynek köszönhetően megtudhatjuk, hogyan néz ki egy kutya hipsternek vagy Ryan Goslingnak öltöztetve. 2012 elején pedig a Vice magazin készített egy anyagot szado-mazo ruhákba bújtatott szomorú képű kutyákkal.

A Vogue már az egyik 1947-es címlapját is egy tacskót sétáltató nővel kívánta eladni, azóta megfordultak kutyák többek között a Harper Bazaar, a Tatler vagy a Marie Claire címlapján is. Kimondott kutyatípus-trend azonban nincs, ugyanúgy divatos kis növésű állattal, ijesztőbb rottweilerrel kampányolni, mint egy sikkes, kecses kiállású dalmatával vagy agárral. Nézze meg a galériában, hogy milyen kutyákat szerződtetett le a közelmúltban a Prada, a Louis Vuitton, a Trussardi vagy a Dolce & Gabbana!

Blogmustra