Munkanélküli feliratú pulóver: menő vagy ciki?

Zanza!

Kasmír pulóver munkanélküli felirattal
Kasmír pulóver munkanélküli felirattalFotó: David-Page

Nem Ashish Gupta az egyetlen, aki flitteres kukásruhával és provokatív feliratú pólóival kíván betörni a luxuspiacra. A fiatal francia márka, a Le Léon is úgy gondolja, hogy ha kasmír pulóvereire hangzatos francia szavakat hímez, például azt, hogy "chômeur" (munkanélküli), héroin (hősnő), rockfort, vagy nagypofájú, akkor azokat elkapkodják majd a divatmániások, még úgy is, ha egy-egy elcsépelt designerpulcsiért 285 eurót, 85 ezer forintot kell otthagyni az üzletben.

Persze a divat mindig megtalálja a módját, hogy figyelemfelkeltő üzeneteket küldjön a nagyvilágba, a márka „munkanélküli” felirattal ellátott pulóvere mégis megbotránkoztatta divatrajongókat. Figyelembe véve, hogy a munkanélküli ráta a franciáknál az elmúlt évekhez képest a legmagasabb szinten áll ( 1998 óta nem volt ilyen rossz a helyzet), érthető a szemtelen üzenettel ellátott pulóver miatti közfelháborodás – írja a huffingtonpost.com.

A márka, aki saját bevallása szerint mindig kiállt a politikai korrektség mellett, a napokban levette oldaláról a sértő darabot. Mit gondol, hibát követettek el a „munkanélküli” szlogennel, vagy önben nem kelt rossz szájízt az aranyáron piacra dobott darab? Szavazzon, menő vagy ciki az efféle üzenet? Ide kattintva pedig megnézheti a többi feliratos kasmír pulóvert is!

Munkanélküli és heroin feliratú darabokkal kíván betörni a márka
Munkanélküli és heroin feliratú darabokkal kíván betörni a márka
Menő! (1104) (1224) Ciki!
Blogmustra