OFFLINE

Letaszíthatatlan a címlapokról a Gucci

2013. július 26., péntek 23:21

Továbbra is letaszíthatatlan trónjáról a Gucci a divatmagazinok között zajló címlapháborúban. Míg 2013 őszén és 2013 első negyedévében 81 borítóra került fel a divatház aktuális kollekciójának egy-egy meghatározó darabja, addig a tavaszi-nyári szezonban már 111 címlappal nyert a Gucci a mindössze négy-öt luxus divatház között zajló csatában.

A Frida Giannini kreatív vezetésével működő olasz márka idei, színes és fodros tavaszi-nyári ruhakölteményei köszöntek vissza többek között a Vogue Austrália elejéről, melyen Naomi Watts pózolt a designer ruhában, a brit Elle Kate Hudsonra, míg a kínai Cosmopolitan Li Bingbingre adta rá a Gucci egyik alapdarabját. A Herself magazin pedig Rihannaról, Lady Gagaról, Beyoncéról és Florence Welchről készített karikatúrákra rajzolta rá a trendi sárga darabokat.

A Dior 97 borítóval került fel a képzeletbeli dobogó második fokára, ami miatt egyáltalán nem kell szégyenkeznie Raf Simonsnak, ez az eredmény ugyanis sikernek számít, ha figyelembe vesszük, hogy a tervezőnek ez volt ez első ready-to-wear kollekciója a divatháznál. Divatszakértők szerint  egyébként egyre több Dior kreációt láthatunk majd címlapon a közeljövőben – írja a fashionista.com.

A harmadik helyen a Louis Vuitton tervezőjének, Marc Jacobsnak a két szicíliaival, Domenico Dolce-val és Stefano Gabbanával kell osztoznia, ők nem sokkal maradtak le a fent említett divatházaktól, 73 magazin elején volt látható tervezésük az elmúlt időszakban.

A szezon legnagyobb csalódása minden bizonnyal a Saint Laurent volt, ugyanis Hedi Slimane grunge ihlette kollekciója és a kultikus arcokkal megtöltött reklámkampánya miatt arra számítottunk, hogy tele lesznek Saint Laurent ruhákkal a tavaszi-nyári divatlapok, ehelyett a francia márka 35 címlappal mindössze a nyolcadik helyen landolt az összesítésnél. Reméljük, a következő szezonban több bizalmat szavaznak a nevet és profilt váltó márkának. Hasonlóképpen hiányoljuk a felkapott Chanel hulahopp táskákat népszerűsítő címlapokat is.

A tavaszi-nyári címlapcsaták közben a legtöbb divatmagazin már az év legfontosabb kiadásának számító szeptemberi lapon töri a fejét. Az őszt indító kiadásokban a 2008-as recesszió óta egyre több hirdetést helyeznek el. A tavaly Lady Gagát címlapra tevő amerikai Vogue 2013-as szeptemberi címlaplánya az Oscar-díjas Jennifer Lawrence lesz, a 665 oldalas kiadás pedig több mint 200 oldalnyi hirdetést tartalmaz majd.

De nem ez lesz minden idők legvastagabb Vogue kiadása, volt amikor 725 oldalnyi divatanyaggal rukkolt elő Anna Wintour, de összeségében az elmúlt négy évben több mint száz oldallal több hirdetésnek adott helyet a magazin, mint a válság előtti időben.

A Vogue-ot 455 oldalas kiadással az InStyle követi sorban, mely három százalékkal növelte hirdetéseit, a 422 oldalnyi anyaggal készülő Elle pedig tizenkét százalékos reklám-növekedést tudhat magáénak. Az átlagosan 5 és 17 százalékkal több hirdetést bevállaló magazinok között van még a szeptemberi kiadásra 397 oldallal készülő Harper's Bazaar, a 234 oldalas Vanity Fair és a 288 oldallal készülő W magazin is.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta