Johnny Depp exe a H&M új arca

Zanza!

Arról már december elején beszámoltunk, hogy a H&M a divatcégek közül elsőként, februártól visszaveszi majd a vásárlók megunt, használt ruháit, amikért cserébe ajándékutalványt adnak majd. A svéd márka első környezettudatos, Conscious névre keresztelt kampányának arca pedig a Chanel kozmetikai termékeit és táskáit is promotáló Vanesssa Paradis lesz – írja fabsugar.com.

„Igyekszem tudatosan vásárolni, ráadásul a ruhatáram nagy része is vintage stílusú ruhákból áll. Tetszik az új kollekció, nagyon örülök, hogy környezetbarát anyagokból készültek az általam reklámozott ruhák” – áll a negyven éves színész-énekesnő sajtóközleményében.

A számos H&M-et promotáló híresség mellett a márka Bodywear vonalát nagy örömünkre idén is David Beckham reklámozza. A dögös focistával ezúttal Guy Ritchie rendezett egy több, mint másfél perces rövidfilmet, melyben Beckham egy szál alsógatyában fut egy Range Roverben hagyott köntös után egy kertváros hátsókertjein át. Nézze meg ön is a lustálkodó lányokkal, Beckham-mezes kertésszel, és ámuló kisfiúkkal megspékelt videót!

A világszinten gőzerővel terjeszkedő, luxusvonalban is nyomuló H&M-et azonban nem minden országban várják tárt karokkal. Reykjavíkban novemberben nyitották meg a javarészt helyi tervezők ruháit és kiegészítőit forgalmazó, többszintes Atmo áruházat, melyben a cég ügyvezetője, Asta Kristjánsdóttir szerint nincs hely a H&M-nek.

Kristjánsdóttir több, mint egy évtizede van jelen az izlandi divatszakmában. 1997-ben modellügynökséget alapított, majd dolgozott az E-Labelnek, a Topshopnak, illetve 2009-ben megalapította a Reykjavik Fashion Festivalt. 2010 óta pedig pop-up üzletek finanszírozásával is foglalkozik, a tavalyi évben több mint hatvan ilyen boltot hozott létre Izlandon – írja a grapevine.is.

Vanessa Paradis a H&M új arca
Vanessa Paradis a H&M új arca

Az Atmo Reykjavík egyik legrégebbi bevásárló utcájában, a Laugavegurban kapott helyet, melynek egyik jellemzője, hogy nem hemzseg a fast-fashion üzletektől, a Zarán és a Topshopon kívül teljesen mentes olyan márkáktól, mint a H&M vagy a Forever 21.

„Nagyon örülök neki, hogy jelen vagyunk a H&M helyett. Ha itt is lenne H&M, számos üzleti vállalkozás, különösen az izlandi tervezőké, csődbe ment volna. Ha a tervezők nem tudnák finanszírozni a terveiket, akkor nem lenne mit eladni, és az Atmoban üresek lennének a polcok" – magyarázza optimistán a szigorú döntést Kristjánsdóttir, aki szerint olyan helyi, nemzetközileg is egyre ismertebb márkák, mint a Cintamani, a Mundi, vagy a Koppenhágában is megtalálható Birna már rég lehúzhatták volna rólót, ha a H&M-mel kellett volna felvenniük a versenyt.

Blogmustra