OFFLINE

A Marks & Spencer reklámja megalázza a nőket

2013. január 24., csütörtök 12:13

A Marks & Spencer és Rosie Huntington Whiteley közösen piacra dobott, napok alatt elkapkodott fehérnemű kollekciójának pikáns reklámját túl kihívónak és megalázónak találják a nők Angliában – írja a Huffingtonpost.com.

A brit márkát három kültéri digitális hirdetése miatt panaszolták be a Natalie Portman féle Dior-reklámot is betiltó ASA-nál (Advertising Standarts Authority). A médiát szabályozó független szervezethez hét panasz érkezett az ügyben, mely szerint a 25 éves Whiteley-vel készült hirdetés nyíltan szexuális, közönséges, nőkre nézve megalázó, ráadásul a nőkről kialakult nemi sztereotípiákat is felerősíti.

Ön szerint degradáló a hirdetés?

  • 6161
    Ez egy átlagos fehérnemű reklám
  • 198
    Túl közönséges
  • 455
    Nem érdekel
  • 509
    Legalább nincs szétretusálva

Az ASA azonban a férfiakra is tekintettel volt az ügy elbírálásakor és megkegyelmezett a színésznő-modellel készült kampánynak. A szervezetnél úgy vélték, hogy a reklám elfogadható, mivel a fehérneműhirdetések elsődleges célja, hogy bemutassák a terméket.

A megfontolt értékelésnél a szakemberek azt is figyelembe vették, hogy a szóban forgó részleges meztelenség a képeken nem öncélú. Ön mit gondol a Rosie for Autograph névre keresztelt kollekció reklámjáról? Túlzásba viszik a prűdséget az Egyesült Királyságban vagy teljesen egyetért a nők felháborodásával és betiltaná az ilyen jellegű hirdetéseket?

o-ROSIE-HUNTINGTONWHITELEY-ADS-570

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta