OFFLINE

Brad Pitt Chanelt reklámoz, Jennifer Lawrence Diort

2012. október 16., kedd 08:31

A The Hunger Games (Az éhezők viadala) sztárját, a 22 éves Jennifer Lawrencet választották a Dior új arcának. A dekoltázsával haknizó Lawrence, aki többek között a mellben szintén kifogástalan Mila Kunist, Marion Cotillardot, Charlize Theront és a kamu Dior fotókra is felkerült Natalie Portmant követi a sorban, lesz az első olyan híresség, aki a Raf Simons féle Dior kollekciókhoz adja az arcát. A fiatal színésznő és a Miss Dior-táskák várhatóan jövő év tavaszán lesznek láthatóak a magazinokban – írja a wwd.com.

"Mint mindenki más, én is felfedeztem Jennifer Lawrencet a filmvásznon és természetesen engem is lenyűgözött a karaktere és finom vonásai. Ő egy klasszikus szépség, aki egyaránt egyedi és nagyon megindító” – mondta a francia divatház tervezője, Raf Simons a hol szőke, hol barna színésznőről.

„Már a gondolattól is izgatott vagyok, hogy a Diornak dolgozhatok és viselhetem Raf Simons legújabb ready-to-wear és modern haute couture alkotásait. Egy álom vált valóra azzal, hogy én képviselhetem az ikonikus márkát, ami egyet jelent a divat kifejezéssel” – áradozott a megbízásról az Oscar-díjra is jelölt Lawrence.

Ön szerint ki a jobb reklámarc?

  • 231
    Brad Pitt
  • 66
    Jennifer Lawrence
  • 40
    Egyik sem
  • 49
    Mindkettő

Nemcsak a Diornál, a Chanelnél is kampányarc csere történt a közelmúltban. A szintén francia márka a Chanel N°5 népszerűsítésére választotta a berasztásodott Brad Pittet, ami a divatház életében is egy új irányt jelenthet, mivel eddig még sosem reklámozták a forradalminak tartott illatot férfival.

A 48 éves színész, aki Catherine Denevue-t, Vanessa Paradis-t és Audrey Tautou-t váltja a Chanelnél, a hírek szerint 7 millió dollárt, 1,5 milliárd 155 millió forintot kap a Joe Wright által rendezett reklámért, melynek premierje október 15-én várható. Kíváncsian várjuk, hogy vajon az adakozásokban élen járó színészpár az elárverezett dívás ékszerekhez hasonlóan a Chaneltől kapott gázsit is jótékonysági célra fordítja-e majd. A Chanel reklám egyébként furcsa mód emlékeztet a Saint Laurent első kampányképeire, a fekete-fehér, osztott kép úgy látszik nagyon menő mostanság.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta