A Chanel rúzsreklámjában a férfiak utálják az olvasó nőket?

Zanza!

A Chanel bájos videóval reklámozza Rouge Allure névre hallgató luxusrúzsát: a Sølve Sundsbø által rendezett, Erwin Blumenfeld dadaista fotós – rengeteg Vogue címlapot fotózott a 30-as 40-es években, kollázsai nagyon híresek voltak akkoriban – előtt tisztelgő egyperces szpot a Chanel Facebookján debütált a héten, a márka rajongói természetesen odáig is vannak érte, csak egy apró furcsaság került a kisfilmbe: 0:45-nél egy kellemes női hang azt suttogja, hogy „men hate women who read” (a férfiak utálják az olvasó nőket).

Vagy azt, hogy „men hate women who reek”, mondjuk ez se jobb: azt jelenti, hogy a férfiak utálják a büdös nőket. Ezt mi sem tudjuk eldönteni, ahogy a Fashionista.com stábja se, nekünk viszont az is gyanús, hogy esetleg Palvin Barbi harapdálja ajkait a videóban. Akárhogy is, az azért elég valószínű, hogy a férfiak utálják a vörös rúzzsal kikent nőket, mert nem lehet őket úgy megcsókolni, hogy ne kenjék össze magukat. A reklám viszont hatásos, vonzó és szép, hasonló Chanel rúzs pedig biztos kapható a hazai parfümériákban (a Rouge Allure külföldi ára 32 dollár, 7 ezer forint).

UPDATE: Időközben több olvasónk is megfejtette a suttogást: men hate women who weep, azaz a férfiak utálják a pityergő nőket. "If you're sad or heartbroken, make yourself up, dress up, add more lipstick and attack. Men hate women who weep" – ez a teljes Coco Chanel idézet, amiből egy részlet bekerült a videóba (köszönjük Chatte de Phacappe-nak).

Blogmustra