OFFLINE

Nem vibrátor, csak luxusparfüm

2012. június 15., péntek 16:22

A bécsi székhelyű luxusparfüm-gyártó cég drága illatokkal kereskedik, csak azt nem értjük, miért kell a több ezer eurós (17,5 milliliteres) parfümöknek gyakorlatilag vibrátor reklámot csinálni.

pure distance

„A Puredistance Master parfümök a világ legexkluzívabb parfümjei közt szerepelnek. Az elegáns illatokat Londonban és New Yorkban készítik mester-parfümőreink. Időtálló és igazán exkluzív. A Puredistance egy független vállalat, mely igazán exkluzív mesteri parfümkollekciót kínál” – olvasható a cég honlapján, de mi még mindig nem értjük, hogy akkor miért egy kirúzsozott női száj szorítja a műbránerre hajazó parfümös tubust, ez mit ad hozzá a világ egyik legexkluzívabb illatához? Merthogy a nyálcsorgatós nő képe se nem tűnik exkluzívnak, se nem elegáns szerintünk. Ahogy az sem, hogy három sorban háromszor az exkluzív szó.

A modell szájába fogott üvegcsét egyébként kézzel díszítették, és miden darabnak külön sorszáma van – derül ki a cég Facebookjáról. Egy igazán limitált példány az aranytokos, kristályos parfümből 2750 euro (812 ezer forint), a rozsdamentes acél verzió 1750 (517 ezer forint), és 165 euróért (49 ezer forint) csak újratöltő spray-t adnak – mondjuk akit az illat érdekel, annak ez is elég kell legyen.

Puredistance parfüm Magyarországon is kapható, a budapesti Le Méridienben, azt csak megsaccolni tudjuk, milyen lehet az illata: a leírás szerint érzéki, tiszta, felejthetetlen, van benne mandarin, feketeribiszke, magnólia, rózsa, jázmin, mimóza és még biztos sok egyéb is. A csomagolása exkluzív, az biztos (jaj de jó, tizedszer is leírhattuk az exkluzív szót).

De nem is ez a lényeg, hanem az említett reklám: ön szerint jó ötlet ilyen hatásvadász, de tulajdonképp semmitmondó képpel parfümöt reklámozni? A legtöbb illatot szexszel adják el, az igaz, de muszáj ennyire direktnek lenni? Ön szerint elegáns a fotó, meghozza a kedvét pár ezer euró elköltéséhez, vagy inkább röhejes? Nyomjon menőt, vagy cikit, aztán véleményezzen kommentben!

2563 szavazat 2076 szavazat

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2012.06.15 17:09:27Ann1294

    Rossz az aki rosszra gondol. Nem olyan jut az ember eszebe, hogy a nyala csorog utana, raharap, nem engedi, Pavlov.....? Az alakja meg egy fiola, kemcso, a legfinomabb osszetevokbol krealt eszenciat tartalmazva. Egyszeru de nagyszeru.
    Milyen kiehezett lehet a szerzo... magat minositi.

  • 2012.06.15 23:40:09szanalmas

    Elmagyarázom a képet:

    A vámpírcsajnak már napok óta nem volt a szájában semmi ami tele volt vérrel, ezért kínjában ráharapott arra a rúzsra amit talált, de kiderült, hogy parfüm és az folyik. De legalább az orrából és a füléből rendszeresen nyírja a szőrt.

  • 2012.06.16 11:38:28Parfümőr

    Szerző láthatóan nincs tisztában a luxusipar működésével de, ami nagyobb baj, az újságírás alapvető szabályaival sem. Természetesen joga van véleményt alkotni, akár rosszindulatút is, de szakmailag nem vehető komolyan egy rövid írásában ennyi hiba ejtése után. A javítások: a cég nem bécsi, hanem hollandiai székhelyű. A világ legdrágább kereskedelmi fogalomban létező parfümje nem a Le Méridien-ben kapható - ahol a város egyik legjobb macaronját is ki lehet kipróbálni -, hanem a hotellel egy épületben található Le Parfum Croisette luxusparfümériában. A parfüm csomagolása a holland vizuális művész, Jan Ewoud Vos fejében született meg, és a Swarovski cég által hosszú évek technológiai kísérletei során nyert végső formát. Olyannyira nehéz volt az íves forma kristályba formálása, hogy a tárgy jelenleg a Swarovski múzeum nagy becsben tartott kiállítási tárgya. Valóban nem tömegtermék, ám nem az utántöltő kerül 49.000 Ft-ba, hanem maga a 17,5 ml parfüm, de még milyen parfüm! A közismert márkák parfümjei kb. 5-8 % töménységűek, és ma már többnyire olcsóbb szintetikumokból, míg ez a három különböző illatú Puredistance parfüm 25-32%-ban igazi, drága természetes alapanyagokból áll. Így nézve talán már nem is akkora sznobság, sőt, inkább demokratikusnak nevezhető a cég árképzése. A parfümökhöz különállóan megvásárolható, 750 grammos, egyedi vésésű, 24 karátos arany vagy nemesacél záródású kristálytok már valóban nem az átlagpolgár zsebének való tárgy, de aki kíváncsi magukra a parfümökre - ellentétben a szerzővel -, és nincs szüksége a drága luxuscsomagolásra, az bármikor kipróbálhatja, megszagolhatja, és, ha beleszeret, megveheti magának:[link]

SZÓLJON HOZZÁ!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta