OFFLINE

A nők többet gondolnak a vásárlásra, mint a férfiak a szexre

2012. június 14., csütörtök 12:34

Egy nemrég megjelent online tanulmány szerint a nők naponta 91 alkalommal gondolnak a divatra és a vásárlásra – ez négyszer több, mint ahányszor a férfiak gondolnak a szexre. Ez a tanulmány megcáfolja azt a szürreális mítoszt is, miszerint a férfiak minden hetedik másodpercben a szexre gondolnak. A szakértők kétségtelenül bizonyítottnak tekintik, hogy a férfiak nem annyira szexcentrikusak, mint azt korábban gondolták.

stockfresh 887892 going-shopping sizeM

Éveken keresztül a férfiak domináltak az internetes vásárlások terén, egy digitális marketing ügynökség, az iProspect felmérése alapján a jómódú férfiak hetven százaléka online vásárol, sőt több, mint egynegyedük heti rendszerességgel webshopozik. Ez a tapasztalat megfordulni látszik,egy online üzlet, a Very.co.uk által megkérdezett brit nők állítólag napkeltétől –napnyugtáig visszatérnek gondolatban a vásárláshoz, gondosan átfésülik az online boltok kínálta lehetőségeket, vagy egyszerűen csak álmodoznak arról, hogy megveszik például az eBay-en Kim Kardashian egyik megunt vagy egyszer hordott állatmintás Cavalli ruháját.

A felmérésből az is kiderült, hogy a brit nők 11 százaléka gyakrabban gondol a divatra, mint a családra, barátokra vagy a munkára. „A fiatal nők nagy részének a divat többet jelent, mint egy hétköznapi hobbi vagy enyhe érdeklődés – egy életforma, melyet a felmérés eredményei is megerősítenek” – mondta Rebecca Elderfield, a Very.co.uk stílus igazgatója. Az elvégzett tanulmány szerint a nők naponta egy óra és 19 percet töprengenek átlagosan a divaton, ami azt jelenti, hogy  a nők minden tizenegyedik percben 23 másodpercet gonsolkoznak a stílusukon. Szintén figyelemreméltó adat, hogy a megkérdezettek ruhákról sokkal többen ábrándoznak, mint cipőkről.

Ön hányszor gondol egy nap a vásárlásra?

  • 60
    Ha lehet, egyszer sem
  • 44
    Óránként
  • 18
    Minden gondolatom a vásárlás körül forog
  • 53
    Naponta átlagosan 10 percet
  • 143
    Inkább a szexre gondolok

A kozmetikai ipar is egyre őrültebb, vásárlásra ösztönző nevekkel látja el termékeit, egy rúzsokról készült tanulmány szerint a finom ételekről és szexuális kifejezésekről elnevezett rúzsokból például többet veszünk, mint gondolnánk. Debra Merskin professzor 52 nemzetközi rúzsmárkát  és 1722 fantázia nevet kategorizált, annak érdekében, hogy megértsük, mekkora fontossága van az elnevezéseknek és az milyen szinten szivárog be az életünkbe. Íme a teljes lista kategóriák és népszerűség szerint osztályozva, melyből kiderül, miért olyan népszerű a Clinique 'Fekete méz' nevű terméke, vagy a Nars Orgazmusra keresztelt smink kollekciója.
Étel: 24%
Szín: 20%
Szex és Romantika : 10%
Elemek és ásványok: 9%
Érzelmek és jellemzői: 8%
Egyéb: 8%
Emberek és nevek: 5%
Virágok: 5%
Helyek: 4%
Tárgyak: 3%
Darkside: 2%
Művészet és média: 1%
Madarak és más állatok: 1%
Idő és évszakok: 1%

stockfresh 433280 shopping-rush-hour-blurred-motion sizeM

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

SZÓLJON HOZZÁ!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta