Meleg párt tett óriásplakátjára a GAP

Zanza!

Barack Obama a napokban történelmet írt kijelentésével, miszerint támogatja az azonos neműek házasságát: ő az első amerikai elnök, aki ilyen nyilatkozatot adott közzé. Ezzel eljött a márkák ideje is, hogy felfokozzák a hangulatot és bemutassák az azonos neműekkel készített kampányaikat.

Néhány évvel ezelőtt az olasz Ra+Re divatáruház a botrányos reklámfotóiról ismert Benetton egykori reklámfőnőkével, Oliviero Toscanival készítette el kampányát, melyen egy ismert fotós egy publicistával kerül intim kapcsolatba. A betiltott fotók a csókolozó férfiakról volt Toscani első olyan reklámfotó-sorozata, amelyben melegek a főszereplők.

A RaRe betiltott kampánya
A RaRe betiltott kampánya

Amerika egyik kedvenc boltja a JCPenney a hetekben jelentette meg leszbikus párokkal, többek között Ellen DeGeneressel készített Anyák napi katalógusát, amiben még egy kifestett körmű kisfiú is felbukkan, de idén már az Urban Outfitters is szerepeltetett két csókolózó női modellt lookbookjában.

Homoszexuális párokat tett már plakátjára a Dolce & Gabbana is, akit most a GAP követ a sorban, a divatcég Los Angeles egyik leglátogatottabb sarkára helyezte „Be Bright” elnevezésű óriásplakátját, amelyen az ír-amerikai színész, Rory O'Malley és barátja, Gerold Schroeder egy szürke GAP pólóba összebújva pózolnak. A musicalszínész az egyik társ-alapítója egyébként melegjogi aktivistaként a Broadway Impact csoportnak is.

Blogmustra