OFFLINE

Napszemüvegtrend 2012: mindegy milyen a keret, csak színes legyen!

2012. április 28., szombat 09:08

A napszemüveg az egyik legfontosabb kiegészítő, ami nélkül ki nem tennénk a lábunkat az utcára. Idén az alapdarabok közül trendi a klasszikus, az elegáns, az extravagáns és a modern is. Kezdjük rögtön a legnagyobb márkákkal: a Chanel luxus-napszemüvegeit idén Linda Evangelistával promotálja, a nyolcvanas éveket idéző képeken a modell fekete-fehér ruhákban mutatja be a színes és az elegánsan visszafogott kereteket Karl Lagerfeld reklámfotóin.

A Gucci kampányképeiből is az derül ki, hogy a szezon menő szemüvegkerete és még a lencséje is színes lesz, Marc Jacobs az aviátorra ment rá, a Louis Vuitton pedig a vintage luxusra, de nem kell ahhoz mainstream márka, hogy egy vagyont szórjunk el napszemüvegre. 25 ezer dollárért (5,4 millió forint) különleges napszemüveg jár: Ben Baller az Ifandotól és Corey Shapiro a Vintage Frames Companytól a 20 éve népszerű, fehér keretes Goliath-ra tervezett 15 karát gyémántot és 65 gramm aranyat. A végeredmény minket nem győzött meg, de biztos nem is mi vagyunk a célcsoport.

Az elmúlt pár szezonban már barátkozhattunk a cicaszemüvegekkel, 2012 nyarán különböző színekben és dekorációkkal vásárolhatjuk meg a játékos fazonú kiegészítőt– írja a millionlooks.com. A kislányos és lolitás napszemüvegek sem mentek ki a divatból, bátran strandolhat csillag-, szív- vagy kör alakú lencsékkel, ezekből kristályokkal kirakott változatot is vehet. A sportos, az  aviátor és a félig keretezett fazon is marad, de összességében idén nem a keret alakja, hanem a színe a lényeg: minél élénkebb, annál jobb, sőt, akár el is térhet a szárétól.

A kislányos vonalon indult el Raffaella Montalban is, amikor továbbgondolta nőies kereteit és dekoratív ékszerekkel helyettesítette a szemüveg szárát. A design és a divat ötvözéséből láncokkal díszített, színes keretes szemüvegek születtek, melyek Olaszországban készülnek kék topázból, zafírból, gyöngyökből, ametisztből, gyémántból és drágakövekből. Áruk 305 euróról, 87 300 forintról indul.

A londoni székhelyű designer, Karen Walker legújabb kollekcióját, ami nagy részben pink és állatmintás, itt lehet beszerezni, 180 és 280 dollár, azaz 39000 és 60000 forint között. Az ékszerekkel is foglalkozó tervező híres látványos reklámfotóiról, mutatta már be munkáit porcelánfigurákon, seprűnyélen és űrlényeken is.

Hasonló fazonú és színű darabokat találtunk a H&M-ben, ahol kör alakú, afro mintás szemüveget már 1990-ért lehet kapni,és a napszemüvegekben egyébként is erős Mangóban: itt a púderszínű keretes szemüveg volt a kedvencünk 5995 forintért.

A Burberry 2012-es napszemüvegkampányát energikus brit zenészekkel készítette el, Marika Hackmannal, a One Night Only-val, a Life in Filmmel és a The Daydream Clubbal. A fiatalos kollekciót a márka szerint az  időtlen és uniszex aviátor keret inspirálta. A Burberry négy exkluzív videóklipet is készített a zenészekkel, melyeket a szemüvegekkel együtt májusban be fognak mutatni Párizsban, Milánóban, New Yorkban és Sydneyben. Képeket a galériában talál, alábbi videóban pedig megnézheti, hogy szórakoztat egy zenész Burberry pilótaszemüvegben:

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta