Karl Lagerfeld idén is tervezett kólásüveget

Zanza!

A Chanel vezető tervezője tavaly már rajzolt a Coca Colának limitált kiadású üveget, az együttműködés idén sem maradt el. Az idei tervek hasonlóak a tavalyihoz, a színek megegyeznek, de Lagerfeld lófarkas sziluettje helyett csillagok és csíkok díszítik az üvegeket.

A gyűjtők most nyáron összesen három féle lagerfeldes üvegért küzdhetnek meg a kijelölt üzletekben (külföldön). Ahogy minden évben, valószínűleg most is rekordidő alatt el fognak tűnni a polcokról a tervezői darabok.

„Tetszenek az üvegek, de kell még pár! Összesen háromszor szeretnék tervezni a Coca Colának. Az is tetszik, amit tavaly készítettünk, de a 2011-es üvegek még jobbak lettek! Nagyon feldob ez az együttműködés!” – nyilatkozta Lagerfeld, aki egyébként a light kóla hatalmas rajongója, állítólag 2001-ben úgy fogyott 40 kilót, hogy csak diétás kólát ivott és párolt zöldségeket evett. „Mindenki tudja, hogy éjjel-nappal light kólát iszom, semmi mást” – nyilatkozta korábban a tervező a Daily Mailnek.

A Coca Cola 2003 óta terveztet limitált kiadású 2 decis üvegcséket, Matthew Williamson, Gianfranco Ferre, a Marni, Roberto Cavalli és a USE is tervezett saját kóláspalackot, de Lagerfeld eddig az egyetlen, akinek közreműködésével másodszor is adtak ki fóliázott 2 decis üvegcsét.

Blogmustra