Rihanna csupasz bőrrel pózol a Niveának

Zanza!

A 100 éves Nivea reklámozásával tér vissza Rihanna a divat világába. A német cég bejelentette, hogy az énekesnő lesz az új arca bőrápoló termékeinek, írja az ONTD hírportál. Az örömhírrel egy időben jelent meg a fotó, amin Rihanna meztelenül pózol, gyönyörű, friss arcbőrrel. Véltetlen egybeesésnek tűnik, hogy nem rég kerültek nyilvánosságra azok a fotók is, amikről kiderül, hogy Rihanna nemcsak a Niveának vetkőzöt, hanem saját magának is.

rihanna

A csupasz bőr, a festetlen körmök az új kampány részei. Rihanna gyönyörű bőre emlékeztet arra, hogy a szépségipari cég 100 éve áll a bőrápolás szolgálatában. A magyar vásárlók egyébként mindennél jobban szeretik a Nivea bőrápoló termékeit, legalábbis ez 2008-ban még így volt.

A Nivea reklámokról sokunknak a szőke nő és a tökéletes mell jut eszünkbe, de úgy látszik az európai szépségápoló cég sem engedheti meg már magának, hogy kihagyja a világsztárokat a kampányaiból. A 100 éves Nivea ünneplése egyébként májusban indul, itt-ott felbukkan majd egy-egy új Nivea bolt és szépségverseny is.

Természetesen a felhajtás kezdete egybeesik Rihanna legújabb LOUD névre hallgató világkörüli turnéjának kezdési időpontjával. A turnét a Nivea szponzorálja.

A cég PR-osa szerint Rihanna zenéje bevált a legutóbbi Feel Closer kampánynál, azért is gondoltak arra, hogy őt kérik fel a Nivea arcának. „Továbbra is az érzelmeket fogjuk előtérbe helyezni, ahogy azt idáig is tettük” – mondta. Ahhoz, hogy az „érzelmeket előcsalogassuk, továbbra is olyan tartalomra van szükségünk, ami kitűnik a tömegből.” Rihanna állandó megújulása, sorozatos botrányai és az új turnéja biztosan a 100 éves Nivea malmára hajtja majd a vizet.

Blogmustra