Képes élni a szempillaspirálja nélkül?

Zanza!

Nyugodtan mondja, hogy nem képes. Egy csomó vicces indikátora van a gazdasági válságnak, például, hogy recesszió idején a hosszú szoknya és slágerszám lesz a divat, jobban fogy a hashajtó és elterjed a rúzshasználat. Utóbbit azzal magyarázzák az okosok, hogy a pénzügyi nehézség miatt a nők a kevésbé költséges, ám luxusérzetet kölcsönző termékek felé fordulnak. Bebizonyosodott azonban, hogy a mostani gazdasági válság indikátora nem a rúzs, hanem a szempillaspirál.

makeup

A legvégsőkig ragaszkodom a...

  • szempillaspirálomhoz 1036
  • a rúzsomhoz 84

Egy amerikai kimutatás szerint az elmúlt évben 8,5 százalékkal nőtt a szupermarketek és drogériák szemfesték-forgalma, több mint 260 millió dollárt költöttek ezekre a termékekre a sminkelni vágyók. A kimutatás szerint legjobban a szempillaspirál és a szemceruza fogy. Az iparági szakértők szerint a szempillaspirál-eladások 13 százalékkal növekedtek, míg a rúzskészletek apadnak, 11 százalékos visszaesés történt.

Úgy tűnik tehát, ha lehet rangsorolni, a nők inkább a szempillaspirált választják a rúzs helyett. Így van ezzel ön is? A sminkfelszerelésében melyik az a darab, amihez a legvégsőkig ragaszkodna?

Blogmustra