Rihanna szövetkezett a világ hatodik legelőkelőbb luxuscégével

Zanza!

Ez a kép Rihanna legutóbbi videoklipjéből származik, amelynek a címe "Take a Bow". A dal a múlt héten az USÁ-ban állt a slágerlista élén, ezen a héten pedig Nagy-Britanniában foglalja el ugyanezt a pozíciót, elsöprő népszerűségéhez tehát kétség sem férhet.

A klipben kiemelt helyen szerepelnek Rihanna kiegészítő, annyira kiemelt helyen méghozzá, hogy a 4 perces kisfilm gyakorlatilag aranyékszer-reklámnak is felfogható. Egy jelentőségteljes pillanatban ugyanis Rihanna hosszas pillantást vet karórájára. Persze ekkor nem azt szeretné megnézni, hogy mennyi az idő, csak a számlapon látható márkajelzést kívánja megvillantani - hogy a nézők is jól lássák.

Nem, ezúttal nem újabb "saját tervezésű" termékről, hanem a Piaget-ről van szó, akik persze svájciak és 1874. óta készítenek órákat aranyból és platinából. A New York-i Luxusintézet (ilyen is van) idén februári felmérése szerint a Piaget a világ hatodik legelőkelőbb ékszerkészítője (az első helyen egyébként a továbbra is a Harry Winston áll) - vajon Rihanna megjelenése a színen javít vagy ront majd ezen a helyezésen?

Blogmustra