Csajkütyük: Akassza fülébe Eva Longoria kedvencét

Zanza!

Nem kell tapasztalt reklámszakembernek lennünk ahhoz, hogy tudjuk, elismert, vagy akár kétes hírnevű celebekkel elég sok mindent el lehet adni. Talán ennek a jelenségnek köszönhetően szivárgott ki, hogy a Született feleségek című sorozat forróvérű sztárja, Eva Longoria, valamint a színészet terén tapasztaltabb kolléganője, Brooke Shields is boldog tulajdonosa a Plantronics cég Discovery 925 headsetjének, amit a Geeksugar információi szerint mi földi halandók csak áprilistól vásárolhatunk meg. Egyébként kifejezetten nők számára készült, kényelmes és sokkal kifinomultabb külsővel rendelkezik, mint az átlagos Bluetooth-os headsetek. Eleinte csak fekete, arany és magenta színben lehet majd kapni, amit idővel újabb kilenc árnyalat követ majd. A csinos kütyü Geeksugar szerint 149 dollárt, vagyis körülbelül 26.000 forintot kóstál.

Természetesen a Plantronics vállalattal párhuzamosan számtalan műszaki termékeket gyártó cég rájött arra, hogy a nők ezen a területen is komoly vásárlóerőnek számítanak. A Motorola például egyenes David Beckhamet kérte fel, hogy vegye le pólóját a RAZR2 hirdetései kedvéért. Victoria Beckham hites ura ugyan a MOTOKROKR S9 headset reklámkampányában is feltűnt, de ezt már csak a fejével vállalta. Ha pedig kockáról kockára megnézzük Fergie Big Girls Don’t Cry klipjét, akkor felfedezhetjük, hogy a kellékesnek szintén erre a telefonos kiegészítőre esett a választása. Az énekesnő egyébként nemrég lett a MAC kozmetikai cég Viva Glam kollekciójának új arca.

Ha már a Motorolánál és az ismert embereknél tartunk, akkor nem feledkezhetünk meg a RAZR V3i telefonról sem, amit az egyik leghíresebb olasz divattervező páros, Domenico Dolce és Stefano Gabbana vett kezelésbe. Az aranyszínű dizájnmobilhoz természetesen megfelelő headset is dukál. A Jabra a mobilóriással szemben a tervezőpárosnál kevésbé ismert Jacob Jensent kérte meg arra, hogy alkossa meg a JX10-es headset formáját. A Jabra nem csak a hűvös eleganciát kedvelő ügyfelekre gondolt, hanem azokra is, aki egyéniségüket néha csiricsáré kiegészítőkkel szeretik kihangsúlyozni. A BT160-as termékhez ugyanis 33 különböző színes és mintás fedőlap közül választhatunk, a Tervezd meg a saját headseted!-mottó jegyében. Ugyanezt a vonalat erősítik a BluePearls termékei is. Végül, de nem utolsó sorban szintén a nőknek akart kedveskedni Steffi Thomas tervező is selyemhajpánttal kombinált fülhallgatóival. A CitizenRose oldal szerkesztőinek állítása szerint ez tökéletes ajándék egy olyan lány számára, akinek mindene meg van.

Blogmustra