A madridi Desigual a már többször bevált marketingakcióhoz fordult az év elején, hogy ösztönözze a fiatalok vásárlási kedvét. Száz, alsóneműben érkező vásárlónak ingyen kínált két terméket a bolt kínálatából: egy felső- és egy “alsóruházati” darabot.
Úgy látszik, mindig beválik
Korábban már Amszterdam és Lisszabonban rendeztek hasonló akciót, amelyik a látogatók számából ítélve sikeres volt. Arra a hírek nem térnek ki, hogy a vásárlók hány százaléka kapott tüdőgyulladást az új, ingyen ruhák kedvéért. Sejthető, hogy azok a lelkes önkéntesek, akik éjszaka érkeztek a bolt elé neglizsében, hogy elsők lehessenek nyitáskor, pár nap betegszabadsággal még megtoldották az ünnepeket.
Idehaza egy alkalommal rendeztek hasonló marketingpartit, egy turkáló hívta össze a fehérneműs híveit, akik a néhány ezer forintos cuccokért is szívesen keltettek feltűnést az utcán. Azt már nem lehet tudni, hogy vajon ez az akció a mindennapi forgalmat is megdobta-e. Valószínűleg nem.