TREND

Szex és marketing: felöltöztették a félmeztelen vásárlókat

2011. január 5., szerda 18:59

A fehérneműs vásárlóknak ingyen ruhát adunk akciókra megdöbbentő módon még télen is nagy az érdekődés. Most egy madridi márka tette próbára a fiatalok immunrendszerét: sikerrel.

A madridi Desigual a már többször bevált marketingakcióhoz fordult az év elején, hogy ösztönözze a fiatalok vásárlási kedvét. Száz, alsóneműben érkező vásárlónak ingyen kínált két terméket a bolt kínálatából: egy felső- és egy “alsóruházati” darabot.

Úgy látszik, mindig beválik

Korábban már Amszterdam és Lisszabonban rendeztek hasonló akciót, amelyik a látogatók számából ítélve sikeres volt. Arra a hírek nem térnek ki, hogy a vásárlók hány százaléka kapott tüdőgyulladást az új, ingyen ruhák kedvéért. Sejthető, hogy azok a lelkes önkéntesek, akik éjszaka érkeztek a bolt elé neglizsében, hogy elsők lehessenek nyitáskor, pár nap betegszabadsággal még megtoldották az ünnepeket.

Idehaza egy alkalommal rendeztek hasonló marketingpartit, egy turkáló hívta össze a fehérneműs híveit, akik a néhány ezer forintos cuccokért is szívesen keltettek feltűnést az utcán. Azt már nem lehet tudni, hogy vajon ez az akció a mindennapi forgalmat is megdobta-e. Valószínűleg nem.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta