Stallone Rocky- és Rambo-ihletésű divatmárkát dob piacra

Zanza!

Sylvester Stallone jövőre jön ki saját férfi-divatmárkájával, a Stallonéval, amely a ruhák mellett kiegészítőket, kozmetikumokat és parfümöket is kínál majd. A gond csak annyi, hogy az inspirációt a Rambo- és Rocky-filmekből merítette.

Stallone talán az utolsó az amerikai celebvilágban, aki saját divatmárkával rukkol elő: a színész jövőre kíván berobbanni a divatvilágba nemes egyszerűséggel csak Stallonéra keresztelt termékcsaládjával – adta hírül a Shine. És ami még ennél is bizarrabb: a színész nem máshonnan, mint a nevével fémjelzett Rocky- és Rambo-filmekből merítette az ihletet.

A gond csak annyi, hogy – amennyire vissza tudunk emlékezni – az említett filmeket nem éppen kifogástalan ruhakölteményeik miatt szerettük: legfeljebb koszos atlétatrikók, fejpántok, selyem boxköntösök és forrónacik ugranak be. Stallone szerint viszont „a ruha teszi a férfit”, és Rocky Balboa karakterének is a szerkója volt az egyik legfontosabb eleme. „Ha fehér, élre vasalt nadrágot viselt volna, egészen más lett volna a helyzet” – mondta. Szerinte „a ruha befolyásolja az ember viselkedését”, és az öltözködés a mindennapokban is nagyon fontos: „Nagyon odafigyelek arra, hogy hogyan öltözködöm. Ha a férfiak megtanulják, hogy mi mihez illik, elkezdenek jobban odafigyelni magukra”.

A hírek szerint Stallone „nagyszerű szabókkal” dolgozott Olaszországban és az Egyesült Államokban, gondosan megválogatva a mintákat és anyagokat. Bevallása szerint a Rambo 2 és a Rambo 3 közötti időszakban kezdte el igazán érdekelni a divat, amikor közel 10 kilót leadott. „Semmi nem állt jól rajtam, ekkor kezdtem el személyre szabott ruhákat vásárolni. Rájöttem, hogy nagyon tetszik ez a világ” - mesélte. Már csak egy kérdés maradt: vajon a divatvilág készen áll-e Stallonéra?

Blogmustra