A Pampers lassított kakálókkal sokkol

Zanza!

Minden szülő ismeri azt a megkönnyebbült és örömteli pillanatot babája arcán, ami az ürítésnek, azaz a pelenkacserének az egyértelmű jele. Gyakran rotyogó hang is párosul az önelégült arckifejezéshez, és ez utóbbit használta ki és turbózta fel a Pampers. A pelenkagyártó sosem csinált rossz reklámokat, bennünk örökre megmarad az a darab, amikor a kisfiú megijed az állatkertben a majomtól apukája nyakában. Talán az volt az első olyan reklám, ami nagyon komolyan ráment a pillanatra, ami mindenkinek mosolyt csal az arcára, hiszen egy beszélni még nem tudó gyerek arckifejezése mindennél kifejezőbb és imádnivalóbb.

Még a Daily Mail is bemutatta azt a 75 másodperces reklámot, amiben tíz bébi teszi éppen a dolgát némi lassító effekttel, hogy tényleg a legtöbbet hozzák ki a pillanatból. Mindezt megspékelték Strauss Imígyen szóla Zarathusra című zeneművével (amit nem mellesleg már használtak Kubrick 2001 Űrodüsszeiájában is), különös hangulatot csempészve ezzel a videónak, amit a bemutatása óta már több mint félmilliószor néztek meg. 

Blogmustra