SZÜLŐSÉG

Ciki a gyerekszerelem?

2009. január 19., hétfő 16:20

„ Már megint itt van a szerelem,
Már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
Már megint akarok egy jó nagyot…
Minek? Minek? Minek?” (A.E. Bizottság)



Ha már O.U.T. elővette ezt a szerelem-dolgot, nem hagyom, hogy kicsusszanjon a kezünk közül: fogjuk meg és hagyjuk, hadd melegítsen át minket így januárban. Mert hát a „szerelem körülvesz ”, ha van, vagy ha nincs, akkor is. Hajtja a világot, könyvtárakat tölt meg, filmszalagokkal hálózza be a földgolyót, felnövünk vele, miatta, néha pedig tönkremegyünk általa, hiszen a szerelem öl, butít és nyomorba dönt. De ha nincs, akkor meg olyan üresek vagyunk, mint egy csupor és hosszú évek után arra is rájövünk, hogy még az is jó, ha fáj.



Anyai szívünk azonban teljesen máként éli meg, ha ez a fájdalom történetesen nem a mi szívünket zúzza porrá, hanem a lányunkét. Persze várjuk azt a pillanatot, amikor majd erős támaszai leszünk az elfolyt festék mögött gubbasztó gyereknek, de csak később. Nem most, most még nem lehet szerelmes. Ühm?!

- Van egy titkom, nem mondom el, mert ciki - mondja és látom rajta, hogy el fogja mondani, azért nyűglődik a konyhában, hogy kihúzzam belőle.
- Hát, ne mondd el, mindenkinek vannak titkai…
- Azért titok, mert ciki. - jesszusom, szerelemmel kapcsolatban mi lehet ennyi idősen ciki?!
- Kiderült, hogy a Márkba vagy szerelmes? Kiröhögtek a lányok? - kérdem tőle.
- Neeeem. – ez után hosszan boncolgattam neki, hogy mi lehet ciki, végül megtörik, én pedig megkönnyebbülök. Csak órai párjának választotta a srác, semmi komoly, idétlen történet, mégis elvörösödött, vagy valami hasonló, azért maradt meg ennyire benne. Ennek örülni kéne, mondom, a gyerek pedig cicába gömbölyödik, s kérdi, hogy velem is történt-e ilyen ciki. Mert a lényeg az, hogy beszéljünk róla. Hirtelen átsuhan rajtam, hogy az igazán ciki és kényelmetlen dolgokat megosszam-e vele, aztán elhessegetem, ráér majd, ha egyáltalán meg kell valaha tudnia.
- Az igazi ciki az volt, amikor jártam általánosban egy fiúval, de másba voltam szerelmes…
- Akkor miért nem azzal jártál? – kérdi.
- Hm, miért is? Mert nem mertem elmondani neki és azt sem tudtam, hogy ő szerelmes-e belém…
- Tehát ciki volt.
- Az igazán ciki az volt, mikor elmentünk a koripályára azzal a sráccal, akivel éppen jártam, és ott meglesett minket az anyukája.
- Anyaaa, ez nem ciki, tök aranyos! - Nem értem, hülye ez a gyerek, dehogynem volt ciki!
- Aztán egy másik sráccal jártam, aki…
- Akibe szerelmes voltál?- logikus kérdés.
- Nem, egy másikkal, akibe nem voltam szerelmes, még mindig ugyan abba voltam, csak…
- Minek jártál te mindig mással? – Tényleg, minek is…
- Hát, jó ötletnek tűnt, valamivel szórakoztattam magam, meg helyesek voltak a srácok, legalább történt valami, a másik gyerekre várhattam volna ítéletnapig is. Olyan új volt az egész…
- Anya! Te jártál a fél iskolával, arról meg gőzöd sem volt, hogy a szerelmednek tetszel-e? Szerintem ez a ciki. - Mindjárt lezavarok neki egyet!
- Figyelj, naponta azt figyeltem, hogy rám néz-e a srác, nem néz rám, beszél velem, nem beszél velem. És tényleg, elég bajom volt akkor, meg anyámnak is, mert folyton helyzetet jelentettem, a suliban ugyanis el nem mondtam volna, mert az ciki.
- És igazából tetszettél neki?
- Mint később kiderült, igen.
- De hülyeség, évekig csak voltatok egymás mellett, mint a dinnye – és őszintén kiröhög.
- Nem. A szerelem pont ettől szép, hogy nem tudod, hogy mi is van, hogy találgatsz, szenvedsz, aztán a következő pillanatban meg az egekben vagy.

Remek Ember ekkor slattyog ki a konyhába, mondhatom „tökéletes” dramaturgia.

- Miről van szó? Szerelemről? - mi meg ülünk némán. Felszáll egy fohász az égbe, hogy tapintatos legyen.
- Hogy mikor voltam igazán szerelmes először? Hm. A gimiben, vagy utána.  A lányok csak zavartak. – Istenem.
- Nem tetszett senki?- értetlenül néz a sarjadó szervezet.
- Tetszettek, persze, hogy tetszettek, de annyi dolgom volt, a lányok csak zavartak benne. Edzés, gyorskori, tanulás, hétvégi munkák, haverok… - hiába, vannak későn érő típusok.
- Emlékszem, egyik osztálykiránduláson ültek a lányok az ablakban, hallgatták a Szerelem első vérig-et és nagy könnyekkel sírtak. Mi néztük, hogy ezek teljesen hülyék. – itt kell gyorsan közbelépnem, mielőtt folytatja a sztorit.
- Jaj, nem minden fiú ilyen!! Aki későn este állt a kapualjban, hogy beszéljen velem?! Meg a telefonfülkénél, hogy hülyét csináljon apám előtt magából…?! Ne ábrándítsd már ki a gyereket, ne legyen már induláskor férfigyűlölő!
- Mondtunk mi is mindenféle szépet a lányoknak- és vigyorog sokat sejtetően, majd lelép a színről. Próbálom menteni a menthetőt.
- Igenis vannak szép szerelmek, mert nem minden fiú ilyen éretlen. Ők is ugyanúgy izgulnak, szégyellik magukat, nem merik elmondani, hogy igaziból kibe szerelmesek. Látod, a Márk is azt mondja, hogy négy lányba egyszerre, de biztosan csak egybe, de azt meg nem meri elmondani.
- Anya, te sem voltál jobb… Hány fiút szédítettél… és közben boldog voltál legalább? - ezzel elmegy a dolgára. Én meg ott maradok két évtized talányával.

Ő jobban csinálja majd? És ha én újra dobhatnék?

„Szerelem, szerelem, szerelem…köpni kell, phüjj, köpni kell, phüjj, köpni kell, phüjj, phüjj, phüjj…”

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.01.22 18:59:42yukikoka

    Tényleg legyen vége a szövegértelezősdinek, mert a végén oda lyukadunk ki, hogy Guruljka prűd: nagyon LOL:))) amúgy én nem érzem bántónak, amit írt, nem ingem...



    A poszthoz: oviban állítólag - én nem emlékszem erre a momentumra, nagymamám mesélte nevetve a minap - azért akartam feleségül menni az egyik fiúhoz, mert szép kockás kabátja volt:) A szerelem nem ciki, az anyagiasság már igen:)

  • 2009.01.22 19:00:55yukikoka

    Tényleg legyen vége a szövegértelezősdinek, mert a végén oda lyukadunk ki, hogy Guruljka prűd: nagyon LOL:))) amúgy én nem érzem bántónak, amit írt, nem ingem...



    A poszthoz: oviban állítólag - én nem emlékszem erre a momentumra, nagymamám mesélte nevetve a minap - azért akartam feleségül menni az egyik fiúhoz, mert szép kockás kabátja volt:) A szerelem nem ciki, az anyagiasság már igen:)

  • 2009.01.22 19:01:16yukikoka

    Már elnézést sem kérek...

  • 2009.01.22 19:49:35Guruljka

    Ühüm Szöcske. Bármibe bele lehet kötni, főleg ha félreértelemezik. De még mindig nem értem mi a valódi gáz azzal amit írtam. Az igazság kedvéért így egész a gondolat:

    "Félre érétés ne essék, ha valakinek az ad jó érzést, hogy megosztja a szexuális élete részleteit ország-világgal engem az sem zavar. Ha nincs igénye intimiotásra, áldásom rá, az ő dolga. De azért ne higgye már, hogy ez a prűdség vízválasztója;)

    Régi vesszőparipám, hogy a szex terén a ló egyik oldaláról egyenest a másikra zúgtunk. A tabuból, hogy csak gyereknemzés céljából illik szexelni és soha nem beszélünk róla, tornagyakorlatot és napi közügyet csináltunk. A csapból is ez folyik és szépen degradálódik.

    Pedig a szex egy igen kellemes és fontos testi-lelki táplálék. Nekem több és fontosabb mint egy tornagyakorlat.

    Bár akinek annyi, annak váljék egészségére voltaképpen, de én azért megvallom sajnálom érte."

    Szóval oda futott ki a dolog első fele, hogy ez nem a prűdség jele és nem oda, hogy én mennyire fasza csaj vagyok és mindenkinek így kéne csinálnia mert ez így helyes. Ezt aTe agyad rakta hozzá.

    A második felében meg tudom, hogy a "sajnálom érte" böki a csőrödet, de akkor is így gondolom. És már elmagyaráztam. Aki degradálja a szexet az szerintem valamit elveszít és sajnálom érte. És ez nem egyenlő a lesajnálással. Ugyanis nem csak azokat sajnálom akik így vizonyulnak a szexhez, hanem azt is, hogy ez a nézet terjed. Had legyen már ez a véleményem, had mondjam már ki, had sajnálkozzak felett anélkül, hogy azt kapnám érte az arcomba, hogy magas lóról ugatok és sztárolom magam. Baromira nem erről van szó. Ezzel nem magamat állítom be királynak, csak kimondtam egy véleményt, amire te úgy reagáltál mintha elküldtem volna minden kitárulkozó embert a péicséába. De én ezt nem tettem. Biztos mások is valóban felszívták, ahogy TE, de akkor el kéne gondolkodni rajta, hogy vajh miért? Mert amit te kiolvastál a sorok közül azt én nem írtam le. Én azt írtam "áldásom rá" és "váljék egészségére" akinek így jó és így is gondoltam. A gúnyos felhang az olvasók fejében hangzott fel.

  • 2009.01.22 19:58:46Guruljka

    yuki, ha prűd vagyok ám legyen, leteszteltem az uramat zsákos elmélete szerint és aszerint ő is prűd:))))) Jól megisaszondtam neki!



    Egyébként mondott egy jót. Mindig onnan lehetett tudni hogy valamelyik cimborájának komoly ügy a csaja, hogy nem beszélt a szexről. A numerákat kidumálták, de a komoly kapcsolatokat soha.

    Tehát a csak szex beszédtéma volt, de az érzelmi alapokon nyugvó szex nem. És ők pasik. (Ezután nyílván ha még van mit kidumálni a pornón kívül az izé, mert már mind nős;)

  • 2009.01.22 20:10:41yukikoka

    Guruljka,

    Tedd helyre a zuradat, nehogymá ne tekintse szóra érdemesnek a nászágy történéseit:)



    Amit a pasikról mondott, azt én is gyakran hallottam, sőt, szinte közhelyszámba megy. De vannak olyan pasik is, akik senkit, még a kóbor numerákat sem beszélik ki.



    Azt akartam már írni korábban, hogy az, hogy valaki nem beszél a szexuális élete részleteiről, nem jelenti azt, hogy tabuként kezeli a szexualitást. Lehet (kell) arról úgy is eszmét cserélni, hogy ne áruljunk el magunkról vagy tudjunk meg másokról olyan dolgokat, amelyekről nem akarunk/akarnak tudni.

  • 2009.01.22 20:22:12Guruljka

    Amúgy ha már így négyszemközt vagyunk. Két szomszédom írta le már itt Porontyon a szexuális élete bizonyos részleteit úgy, ahogy tán egy barátnak sem mondaná el, hiszen "idegeneknek" szánták. Az egyikük konkrétan segítséget kért. Amikor ugyanezt egy tök ismeretlen teszi, vagy egy bizalmas az egészen más érzés nekem olvasóként. Ez kb a peepshow és a szomszéd abalakán bebámulás közötti különbség. Szerintem _nekik_ lenne szar ha rájönnének adott esetben, hogy ki vagyok. Engem nem feszélyez vagy zavar, de az ő helyükben bizony szarul érezném magam.

  • 2009.01.22 20:32:52rita a felcser

    Lajos?:DDD

  • 2009.01.22 20:44:50yukikoka

    Guruljka, ez nagyon gáz.

    Ettől függetlenül, ha ez a veszély nem állna fenn sem érezném úgy, hogy meg kell osztanom kedves kommentelő társaimmal a nemi életem titkait. Másét szívesen olvasom:))), feltéve, hogy nem ismerem az illetőt. Mert akkor már tényleg olyan, mintha kukkolnék.

  • 2009.01.22 20:49:12baudolinA

    yukikoka,

    de épp az benne az izgalmas, hogy nem tudod, hogy ismered-e az illetőt vagy sem. :)

  • 2009.01.22 21:14:18yukikoka

    Baud:DDD

    Végül is kell egy kis izgalom unalmas hétköznapjainkba, ez igaz.

  • 2009.01.22 22:29:12Heatherette

    "És igen, baromira nem teszik, hogy manapság az a vagány, ha jóó sok ágykaladja volt az ember lányának-fiának, és akinek meg nem, az biztos szexuáliasn defektes,és baromira nem teszik, hogy itt is egymásra licitálnak a népek, ki mikor veszítette el a szüzességét, és melyik nyílásában, mert ez NEM szexuális kultúra,ez valami olyasmi, amit nemtom, hányan olvasnának majd a neten, a gyerekeik "tollából".

    Nem való, na.Ízléstelen."



    azt a mindenét, de ízléstelen vagyok!

    *köp*

  • 2009.01.22 22:35:54eino.

    #

    2009.01.21 14:31:50 Heatherette



    szóval ez a "mit gondolnak rólunk mások" sztori?

    ----------



    Ne haragudj, de 13 évesen egy toi-toi klotyón megdugtál egy lányt, aztán rá pár évre buzivá válsz ; szerinted fura, ha valaki nem komálja az egyéjszakást, főleg bilincsben nem ; és még gyereket is akarsz, mint hindu... - ilyen kaotikus múlttal és jelennel hogy tehetsz fel egy ilyen kérdést??



    A szkájpon - nőként - női álnévvel vagyok fent. Mégis, rengeteg aberrált farok keresett meg ilyen-olyan ajánlatokkal, egyszerűen csak a név miatt! Aztán szerencsére rájöttem, hogy lehet idegeneket kitiltani onnan, de ez eltartott egy darabig.

    HÁt akkor az iwiw milyen lehetőségeket ad az ilyen vagy más indíttatású állatok számára.



    -----------------



    Jót rötyörészek egyébként, hogy amikor valamilyen- bármilyen - szinten társadalmi/politikai/gazdasági hozzászólásom van egy témához, akkor 100-ból 99-en elkezdenek itt sápítozni, hogy fúúj, politika (hehe, mintha nem lenne köze a mindennapjainkhoz. Még a struccoknak is van.). De ha valaki - aki beazonosítható!! - megírja a világnak, hogy ő szop vagy nem, nyalják-e vagy nem, hanyatt fekszik vagy fejen áll közben, akkor 100-ból 99-en ezt helyeslik, hogy így is kell. A szegény 1 emberke pedig úgy gondolja, hogy ilyen mélységekben a szex már magánügy, és akkor a 99 meg prűddé avatja.



    Imádom a tömegjelenségeket, jó kabaréalapok. :)) Amióta létezik a Retekklub meg a Tívíkettő, mindenki milyen vagányan vállalja ország-világ (nem társ vagy legjobb barát/barátnő) előtt, hogy melyik lukát tömik , melyiket nem . Azelőtt miért nem? Mert nem illett? Börtönbe nem került volna, tehát csak arra tudok gondolni, hogy az aktuális szelek szárnyán szárnyallnak, némileg közhelyesen alliterálva :))))



    Bégeti a bari bárány, be-e-e, be-e-e :)))))))))))

  • 2009.01.22 22:40:21Heatherette

    mi az, hogy kaotikus múlt?

    én nem látom annak

    az meg mi, hogy gyereket akarok hindu létemre?

    mert a 2 kizárja egymást?!?

  • 2009.01.22 22:43:35eino.

    Nem, ha tényleg hindu lennél, nem zárná ki.

  • 2009.01.22 22:45:33Heatherette

    mi az, hogy "ha tényleg"?

  • 2009.01.22 23:26:27Heatherette

    oké. jobb is, ha kusska van.

  • 2009.01.22 23:37:31Vierre_

    Te Heatherette én csak csendben kérdezem, hogy hindu létedre közlöd, hogy nem hiszel az asztrológiában? TE ez nem ellentmondás egy kicsit? A hindu miszticizmusban hiszel, mondd mi a különbség morálisan a hinduizmus és az asztrológia között? :DDDDDD Tényleg érdekel. :))) Ez olyan mint ha azt mondanád, hiszek a mikulásban, de a jézuskában nem. :)))))))

  • 2009.01.22 23:50:09Heatherette

    abban hiszek, hogy a világot nem személyek, hanem erő (energia) tartja mozgásban. hiszen minden energia, így van? ezt ma már senki sem tagadja. na, a hinduizmus alaptétele ez. viszont úgy gondolom, hogy nem egyetlen erő működik, hanem akár többféle is, egymást segítve, de talán ezek nem is elválaszthatók egynástó. a hinduizmust ugyanezt vallja: Brahma, Vishnu, Síva. nem hiszem, hogy isteni parancsolat irányítja az életet, inkább valamiféle világtörvény (dharma), ami lehet, hogy ugyanaz, mint az erő, de lehet, hogy ezen felül áll. hiszek a karmában, mert úgy gondolom, hogy nem véletlenül van olyan életünk épp most, amilyen, nem hiszek abban, hogy a dolgok csak megtörténnek, mindenfajta ok nélkül. márpedig, ha ebben hiszek, innen már nem nehéz eljutni addig, hogy a cselekedeteinknek súlya van. hiszek a reinkarnációban, mert ha minden csakis energia, akkor nem történik más, csak átalakulás.

    szóval... miért is gáz, hogy nem hiszek az asztrológiában?

  • 2009.01.22 23:51:04Heatherette

    "egymástól"

  • 2009.01.23 00:09:53Vierre_

    Mert szimbólumokban hiszel miközben az asztrológia tömény szimbólum. Mert erőkben hiszel, miközben az asztrológia azt mondja, hogy a születésed pillanatában megformált erők adják az alap temperamentumokat melyeket ugyan csak szombólumokba csomagol. Mert hiszel a karmában, miszerint a tetteid határozzák meg a következő életed ( én ebben a formában- miután átmentem a zen buddhizmustól a reikin át egy két dolgon nem hiszek) ami ugyan olyan kézzel fogható, mint ha azt mondom, hogy oka van, hogy akkor születtél amikor és ennek jelei és értelme lefejthető.

    Abban a korban amiben te vagy én reikiztem. A drogok alatt átéltem nem egy több éjszakás dumálást és agyalást az élet nagy dolgai- halál-értelem vonalon. Ezek remek dolgok voltak és a végére mint parapszicho annyit vontam le mint következtetés, hogy faszomse tudja hogy hogyan működik a világ, vannak elképzeléseim, de egyik sem dogma, nem hiszek semmiben, de nagyon sok mindent elképzelhetőnek tartok és nem is akarok hinni, mivel ha meghalok úgy is megtudom. Ha meg nincs semmi akkor volt egy jó életem. :))))))

    És akkor még nem is beszéltem a keleti asztrológiáról. Tudod még a Pápának is volt -van asztrológusa, csak ezt nem verik nagy dobra szívem, nem illene a katolikus világszemlélethez. :)))))))))))



    És azt hiszem, hogy ha te erőben hiszel, akkor nem kell azt feltétlenül felcímkézni. :) mondjuk Hinduizmussal. Mert ugye nem úgy élsz mint egy hithű hindu? Akkor meg minek? Jobb az egyediség mint a mankó. :DDDD

  • 2009.01.23 00:16:06Vierre_

    Jahm és a reinkarnáció. Ha egy kicsit is hajlandó vagy azon gondolkozni, hogy egy végtelen univerzumban élünk, melyben az élet lehetősége is végtelen, akkor kicsit gőgős azt gondolni én szerintem, hogy az ember csak emberbe időben lineálisan - miközben az idő az az anyag függvénye, anyag nélkül idő sincs :))- a múlból a jövő felé születget újjá attól függően, hogy hogyan élt? :) Tudod az egó nagy úr, még a vallások sem tudnak tőle szabadulni, szerintem merész egy minden élőre érvényes ismeretlent- ami a halál- felruházni egy faj jellemzőjével egy végtelen térben- ami az egó. :)))) Az egód elpusztul amikor meghalsz szívem. Még is egóra épít a halál utáni élményvilágod. Mint annyi más hívőnek.

    A reinkarnáció egy módon elképzelhető: a születések az "itt és most"ban egy pontban, ha valahogy meg kell fogalmaznom, időtől és tértől fajtól és nemtől függetlenül a bármikor-bárhol-bárki halmazában. :) Amúgy csak egy emberi kreálmány az emberi lelkiismeret feloldására és főleg ha utána nézel akkor találsz erre anyagot- a keleti ember életritmusához harmonizált fikció. Hiszen a halál nem csupán az ember kiváltsága. :)

  • 2009.01.23 00:23:43Heatherette

    Vierre, nem hiszek az asztrológiában, mert csakis arra jó, hogy behúzzon egy kategóriába. hogy a sok pöcs rám nézzen, megtudjon pár adatot, és vigyorogjon teli pofával, hogy micsoda titkokat tud. amúgy meg a mai nap folyamán a munkahelyemen leteszteltem az elemzésedet 2 olyan emberen, akik annyira síkhülyék asztrológiából, hogy hozzájuk képest én doktorálhatnék belőle. szerinted mi jött ki? amire számítottam, életem: magukra vették. azt mondták, a megállapítások többsége jellemzi őket. az összes jegy olyan motívumokat tartalmaz, amelyek voltaképpen mindegyikben megtalálhatók, csak annyi a titok, hogy az egyikben ezt hangsúlyozod ki, a másikban azt. de a lényeg, hogy mindegyik ugyanarról szól.

    ha meg hindu elveket vallok, miért ne tarthatnám magam annak? pont ez a lényeg, hogy a hinduizmusnak nincsenek dogmái, és megannyi megközelítés létezik a hinduizmuson belül is. ezt a nyugati vallások hívei sosem tudják megemészteni, nem értik, hogy ez mit jelent. hogy lehetsz hindu, ha közben csak az alapelveket vallod? már nem is lehetsz az, ha nem ítéled el a homoszexualitást (sőt), mert ugye egy hindunak azt kell. holott nem egységes álláspont ez sem. mindezt nem tudják megérteni, de nem is kell, hogy értsék.

    én nem mankónak használom a vallást, volt, amikor még lázadtam az ellen, hogy bármilyen kasztba besoroljanak, mint pl. buzi, drogos, akármi. pedig ez elkerülhetetlen. az emberek mindig címkéket aggatnak rád, mert nekik így könnyebb megemészteni és ítélni.

  • 2009.01.23 00:33:38Vierre_

    Saját magad kategórizálod azzal, hogy hindu vallásúnak vallod magad és ha tetszik ha nem, senki nem homogén, bizony szivem mindenkinek van olyan személyiség jegye ami jellemző rá és a hozzá hasonlóra, különben szerinted hogyan alakul ki az emberismeret? :) De rájöttem, hogy hívővel vitázom és az már maga a paradox, tök mindegy hogy hindu vagy keresztény :) én gondolkozásra sarkaltalak volna a reagjaimmal, de a hívő nem gondolkozik, a hívő hisz.

    És lehet, hogy neked nem tetszik, vagy tesztelted amit írtam, ami több mint nem korrekt, hiszem elmondtam hogy nagyon felszínes vagy vázlatos de még is jellemző, viszont ha tetszik neked ha nem, ezek vagy így vagy úgy benned vannak és ha elhiszed nekem ha nem, például Zsákosnak teljesen mást írtam. Nem random generálom az agyam. :)))) És nem az a szép ebben, hogy magány-dinamika- és a többi szó, hanem az összefüggések. Mert nem mindegy hogy milyen összefüggésben vannak jelen az amúgy valóban sok emberre levetíthető jellemvonások. :) Én nem hiszek az asztrológiában, én alkalmazom egy részét kiválóan és működik az a része amit én használhatónak találok belőle.

    Te pedig higgy tovább, de azért azzal akkor is nézz szembe ha nem gondolod így: minden filozófiai vagy vallási irányzatba hívő ember feladja önön szellemi függetlenségét és bizony felsorakozik egy zászló mögé :))) Ez nem baj, de tény. :)

  • 2009.01.23 00:39:20Heatherette

    szóval, amikor nem tudsz mit kezdeni a mondandómmal, akkor fanatikust csinálsz belőlem? :)

    ne haragudj, de te ragaszkodsz a saját elméletedhez foggal-körömmel, de közben te oktatsz ki engem? sajnálom, nem hiszek az asztrológiában, mert iszonyatos módon lebutítja az embereket. tőlem higgy abban, hogy én ilyen meg olyan vagyok, csak mert épp akkor születtem, amikor, de ne merj engem vallási fanatikusnak nevezni azért, mert ezt faszságnak tartom.

    amiben te hiszel, az is csak hit. nincs kézzel fogható bizonyítékod rá, csak annyira valóságos, amennyire mindenki számára az a saját hite.

    csak ezt nem látod be.

  • 2009.01.23 00:43:56jewel

    Bocsi, off off :)

    Vierre_, ha megkerlek es lesz idod es kedved, megcsinalnad nekem is az elemzest? :)))

    Nagyon kivancsi lennek...

  • 2009.01.23 00:49:37Vierre_

    Tudod Heatherette közted és köztem az a különbség, hogy én nem mondok addig véleményt valamiről amíg meg nem ismerem :) Mivel én többek között három évig asztrológiát is tanultam, tudom, hogy minden, csak nem lebutítás. De mellette pölö tanultam átfogó szellemiség alatt egy olyan nőtől: Szász Ilma- nézz utána, aki több évig buddhista kolostorban élt, kiválóan ismeri a keleti vallásokat többek között a hinduizmust is. :) Archetipológiát tanultam egy teológustól akinél nyitottabb emberrel nem nagyon találkoztam. :) Homeopátiát egy remek szakembertől, Extrapszichológiát orosz nőtől- az oroszok nagyon jók ebben- és transzperszonális pszichológiát egy ugyan csak orosz férfitől. Két féle számmisztikát, csak hogy lássuk , nem egy rendszer van és még sorolhatnám. :) Hamvason cseperedtem, Rudolf Steinertől Feldmár Andrásig átnyálaztam mindent, mert érdekelt, Szepest bár nem szerettem, értékeltem. Abba a hibába nem esem, hogy olyanról alkotok véleményt, amiről fingom nincs. :))))



    És van kézzel fogható bizonyítékom, az egész tapasztalati gyűjteményem az. :)



    ui: Mé ne merjelek fanatikusnak hívni ecsém, mé mi lesz, megfejelsz? ;)))))))))))))))

  • 2009.01.23 00:53:29Vierre_

    jewel



    Hának is elmondtam, ez egy viszonylag felszínen kapirgáló váz, mélyebb történeteket is érintve, leginkább problémákat és erősségeket megmutatva. Azt is elmondtam hogy a képlet az a születési, az hogy az eltelt időben mit sikerült ebből produkálni már egyéni történet, csak egy alap-váz. Lehetőségek. Nem teljes képlet, nem napokig tartó munka ülésekkel, beszélgetésekkel, minden házat és szöget figyelembe vevő teljes analízis. :)))

  • 2009.01.23 00:56:41jewel

    Ertem, de jo lenne az is.:)))

  • 2009.01.23 00:57:19Heatherette

    meg :)

    Vierre, valaki az egész életét annak szenteli, hogy a saját vallásával kapcsolatosan felkeres minden egyes gondolkodót, átnyálazza a szakirodalmat, a vallástörténeti kutatások nyomában jár, sőt még akár pszicho humbuggal is alá tudja támasztani a teóriáját.

    ez nem érv. aki hinni akar vmiben, minden követ megmozgat annak érdekében, hogy alátámassza az igazát. pláne, aki az ezoterikus dolgokban hisz, mert ez egy nagyobb falat.

    ettől még kurvára nem biztos, hogy mindez a tapasztalat kézzel fogható bizonyíték :)

  • 2009.01.23 00:58:54Heatherette

    Vierre

    ezek szerint ezt állítod, hogy mindez csak arról szól, hogy a SZÜLETÉSEM PILLANATÁBAN milyen voltam? mert nyilván, azóta befolyásolhatott számos olyan tényező, ami miatt kurvára nem ilyen vagyok már.

    viszont, ha ez így van, akkor nagy valószínűséggel már senki sem olyan, amilyennek papíron lennie kéne.

  • 2009.01.23 00:59:27Vierre_

    2009.01.23 00:56:41 jewel



    izenek@vipmail.hu



    hol születtél majd év hónap nap óra perc. :) ezt kérem akkor. :)

  • 2009.01.23 01:00:38jewel

    Vierre, nagyon koszonom. :)))))

  • 2009.01.23 01:02:08Vierre_

    Há az Átfogó Szellemiség- szóösszetételben benne van a lényege, az összes nagy világvallás elfogulatlan megtárgyalása és ismertetése.

    Szász Ilma néni. Én nem szerettem őt, de nagy tudású, nézz utána. :) A felsoroltak mind mind más filozófia irányzatokból táplálkoznak , nem függenek össze. A transzperszonális pszichó és a homeó teljesen másképp kezel. És így tovább. Tág látókör, nekem ez a legfontosabb. :) És nem ítélni valamit amiről fingom nincs. Ez a másik. :)

  • 2009.01.23 01:05:53Heatherette

    ennyi erővel a pedofíliát sem kéne elítélnem, csak mert nem értek hozzá...

    miért szenteljek arra éveket, hogy olyasvalaminek járjak utána, ami kurvára taszít, amiben minimálisan sem tudok hinni?

    téged érdekelt, kiművelted magad belőle, most meg osztod a semmit, hogy ezatutivilágnézet.

    így kéne tennem nekem is?

  • 2009.01.23 01:07:45Vierre_

    2009.01.23 00:58:54 Heatherette ugye ugye a logika és az agyalás? :))))



    Igen az az alap váz, hiszen akkor születtél :D Azok amiket leírok meg kell hogy legyenek. Egy egészséges , önismerettel rendelkező ember- ritka mint a fehér holló- ezeknek a magját tudja. Ezekből amiket leírok van amelyik ratardált. Vannak olyan részei amik nem tudtak kibontakozni vagy blokkolva vannak események miatt, de a lehetősége ott van. VAnnak olyan felsorolt hiányok amikről tudja az ember, hogy igen, olyan lehetne de tudatos munkával betapasztotta őket. Vannak olyan dolgok amiket magának sem vall be. És vannak olyan dolgok amik passzolnak.

    De a váz adott. Hogy ebből ki mit csinál, egyéni szoc. De ettől még az alap alap marad, amire építkezik. És ez az alap bőven elég ahhoz, hogy megismerje magát és jobban az embereket. Én remek önismereti útnak tartom az asztrológia személyiséggel foglalkozó vonalát. Mert ugye ha az ember megcsinálja a saját képletét, az nem tudja kikerülni. :) Mindenki más azt hablatyol amit akar, de saját magamnak már jóval nehezebb, ha ott van előttem. Remek segédeszköz, egy kellemes (vagy kellemetlen) tükör. :)

  • 2009.01.23 01:11:40Heatherette

    de baszki, ez annyira primitív. hogy ennyi vagy. ennyin múlik az egész kurva létezésed, hogy melyik nap melyik órájában láttad meg a napvilágot. nem rosszabbak ennél a római katolikus egyház dogmái. ugyanúgy egy szarházinak állítanak be, ahogy maga az asztrológia is. "ennyi vagy, törődj bele"

  • 2009.01.23 01:13:06Vierre_

    2009.01.23 01:05:53 Heatherette ne legyél szélsőségesen ostoba.

    Ha nem tudod mi a pedofilia drágám akkor bepötyögöd a gugliba és két mondatba elmeséli neked. A pedofilia nem vallás szivem, hanem egy torz szexuális viselkedés, nem gondolom hogy az analógiád helyes.



    téged érdekelt, kiművelted magad belőle, most meg osztod a semmit, hogy ezatutivilágnézet.



    Sajnálom, hogy így látod, én egy jó beszélgetést látok, te meg a kikupálom magam a semmiből-t látod megint úgy, hogy fingod nincs a dologról, írtam irányzatokat, írtam elismert forrásokat, nem mondtam a világnézetemről egy szót sem, egyszerűen fáj neked hogy hívőnek lettél titulálva. Hiszel valamibe miközben arroganciával támadsz egy másik elméletet- úgy hogy még én tudom te miben hiszel te nem tudsz a másikról semmit.



    Igen drágám, azt kéne tenned, szájkarate helyett kupálódni egy kicsit és nem a mások által elédterített dogmákat sorolgatni, hanem kialakítani egy kis egyediséget is. :) Vakon ítélsz tehát vakon hiszel. Igen, fanatikus vagy. Fanatikusan vak. :)))

  • 2009.01.23 01:15:53Heatherette

    mert ugye az a tuti, amit te mondasz :)

  • 2009.01.23 01:18:41Vierre_

    2009.01.23 01:11:40 Heatherette öcsém ne légy értetlen. Hol írtam hogy ennyi vagy törődj bele? Te aki hisz a karmában azon háborodik hogy azon múlik az ember, hogy mikor született? Szerinted a karma szerint az adott életed nem függ attól hogy éppen hol születtél meg és mikor? Könyörgöm ne légy hülye, én tudom, hogy nem vagy az, ne játszad az idiótát.

    Szerinted nincs abban tartalom hogy az ember hogyan ismeri meg magát és hogyan telíti meg önmagát önmagával, hogyan megy végig az élete folyamán az önismereti úton, szerinted az lószar ha valaki tudja kicsoda? Tudod milyen kevés ember tudja valójában??? Nekem van módszerem sokkos válságban lévő ember kezelésére. Három négy kérdés után még az is megriad aki azért jön, hogy helyre rakja magát. Azt gondolod, hogy attól még , hogy a van egy vázad máris üressé váltál? Azt gondolod, hogy a feladat, hogy saját magaddal kézen fogva úgy halj meg, hogy azt mondhasd halálod előtt: kiegyensúlyozott emberként halok meg, az nem a legdurvább, legkeményebb meló a világon?

    Majd dumáljunk akkor erről húsz év múlva. :)))

  • 2009.01.23 01:21:28Heatherette

    miért épp 12? miért épp 365? ezek szerint egy másik bolygóra nem érvényesek ezek az egyetemes szabályok, ha annak a bolygónak mások a keringési adatai? nem is oly rég fedeztek fel egy újabb bolygót a naprendszerünkben, ha olyan tuti, azt miért nem vették figyelembe? sőt, egyesek szerint a Plútó nem is számít bolygónak, akkor azt kihúzzuk?

  • 2009.01.23 01:25:51Vierre_

    Há a tévé kettőn a Strucc megy a melegekről, jónak tűnik , skubizd meg. Én is sasolom.

  • 2009.01.23 01:28:35Heatherette

    épp vége lett

  • 2009.01.23 01:31:07Vierre_

    Há mert a nyugati asztrológia azokat az erőket amiket levetít, ezekkel a szimbólumokkal vetíti le, a keleti asztrológia teljesen másképp, még is ott az analógia. Nem az oroszlán-Nap halak-AC a lényeg, hanem, hogy mi van a szimbólum mögött. Ez egy nagyon izgalmas téma, a szimbológia egy külön kánaán az analitikus embereknek. :))) Ezért is mutattak be nekünk több fajta számmisztika rendszert. Más formákkal dolgozik, más helyen más kultúrában nőtt ki. De a lényege ugyan az. :) Én is kérdezhetném, hogy a Hinduizmus a Sirius harmadik bolygóján lévő lávalényeknek vajon milyen alternatívát ad a halálban, de ez -beláthatod- elég gyermeteg érv valami ellen. :))



    BAszki vége, nem volt túl hosszú. :( nem is értem. Lehet hogy lecsúsztam az elejéről? Bár nem hiszem.

  • 2009.01.23 01:36:18Heatherette

    épp most olvasom, hogy Obama első döntése homofób volt

    köszike

    ezt mondtam a sok kis buzinak: ne igyatok előre a medve bőrére

    utálom, hogy mindig igazam van

  • 2009.01.23 01:57:06Heatherette

    baszki, a faszomnak kanyarodtunk már el a szextémától!

    összezavarsz itt mindenféle ezoterikus hülyeséggel, miközben nekem egész máshol jár az eszem :)

  • 2009.01.23 02:02:35Heatherette

    na

  • 2009.01.23 02:26:50Vierre_

    :)))))))))))))))))))))

  • 2009.01.23 07:42:40Leona

    BaudolinA: semmi különös, csak azt hittem egy év távlatából ha visszajövök, nyugodtan beledumálhatok, úgysem emlékszik rám senki :)

  • 2009.01.23 09:39:55baudolinA

    Minden erő-energia körforgás. Ezt már Kocsordon is tudják. :D



    Heatherette,

    megint egy kalap alá veszed a keresztényeket, már ami a homoszexualitást illeti. De azért ugye tudod, hogy pl. Hollandiában van olyan református felekezet, ahol simán összeadják őket egyházilag? És van olyan is, ahol a nők kizárólag hosszú szoknyában járnak. Legalább akkora tarkaság van, mint a hinduizmusban. Más kérdés, hogy te ezt nem ismered.



    Vierre_

    kösz, hogy leírtad ezeket. Érdekes volt olvasni.



    Leona,

    a neved tűnt fel, azt jegyeztem meg. :)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta