Terhes nő a motorháztetőn

Zanza!

Klikk!
Brazíliában évtizedek óta olajtól csillogó testű, bikinis szupercsajokkal hirdetik a söröket, a Nova Schin gyár azonban most kissé merész kampányba fogott: alkoholmentes márkáját nagy pocakú terhes nőkkel reklámozza.

A nők persze körülbelül annyira nyújtanak hiteles látványt, mint Britney Spears a Harpers’ Bazaar címlapján: annyira szét vannak photoshopolva, hogy még azt sem lehet eldönteni a képek alapján, vajon a hasuk saját, vagy csak 3D. És persze sehol egy hurka, egy terhességi csík vagy egy linea nigra.


A sörgyár nem az első, mely terhes nővel hirdet: egy héttel korábban a Seat Altea új kampánya borzolta a konzervatív idegeket motorháztetőre dőlő, alulöltözött és kifejezetten szexi kismamájával. A családi autónak szánt modelleket amúgy régóta hirdetik kisgyerekekkel, terhes nők azonban viszonylag ritkán tűnnek fel a kampányokban. A Toyota 2004-es kanadai hirdetésén például két terhességi teszt látható: negatív eredmény esetén az Echót (nálunk Yaris), pozitívnál pedig a kombi Siennát ajánlják a delikvenseknek.

Tekintse meg képeinket!


Terhes nők korábban is szerepeltek a hirdetésekben, általában azonban csak kifejezetten a gyermekvállalással kapcsolatos témákban: abortuszról, fogamzásgátlásról, nők elleni erőszakról szóló kampányokban tűntek fel. Kivételnek számít talán a francia Wanadoo internetszolgáltató 2002-es hirdetése, melyen két huszonéves terhes csaj vigyorog, és a londoni Swiss Life biztosító kampánya, mellyel a fizetésből élőknek szóló biztosításukat népszerűsítik.
Blogmustra