Magyar bor csomagolását imádja a világ

Zanza!

A Pastor borászat címkéit már a Packaging of the World oldal is méltatja a különleges címkéje miatt. A kreatív csomagási technikákat bemutató lap a 2015-ös borok címkéibe szeretett bele. A borászat már szerepelt az újságban, akkor a vörösbor kollekciójukat emelték ki, szintén a címke miatt. 

Az új csomagoláshoz a tervezők a mindennapi életből merítettek ihletet, és persze az volt a céljuk, hogy a boraik kiemelkedjenek a boltok polcainak választékából a különleges címkével. Kiss Miklós tervezőnek nem ez volt az első olyan terve, ami felkerült a listára, ugyanis a Yono rövidital címkéje is hasonló sikert aratott az oldalon, sőt a CV-nek szánt borcímkéjét is imádták a szerkesztők (és egyébként meg is kapta az állást vele). A borok közül pedig nemrég a Schieber borászat termékei, valamint a Csernyik pince csomagolásai is bekerültek a legjobbak közé több más borászat és egyéb magyar termékek mellé. 

Blogmustra