Az olcsó porcelán és zokni nagyon megéri, táskát viszont ne itt keressen

Zanza!

A Pepco megnyitotta tizenharmadik üzletét Magyarországon - jelentette az MTI, és ez csak azért ütötte meg a fülünket, mert ehhez képest mi még sosem hallottunk az angol nevű, de alapvetően lengyel cégről. Mint nagyon hamar kiderült, ez nem egy újabb diszkontlánc, hanem ruhákat és lakáskiegészítőket árulnak olcsón, és mivel ebből valami KIK-utánérzésre asszociáltunk (és mivel a honlapjuk nem túl informatív), inkább elmentünk és megnéztük, hogy a gagyi fellegvárát találja-e meg a betérő, vagy valami rejtett kincset. 

A Pepco halkan terjeszkedik, alig hallani róla, mi soha nem láttunk egy Pepco reklámot se. Az újpesti bolt sem hivalkodó, a Spar és a Jysk közé passzírozták be. A koncepcióra nem teljesen jöttünk rá, a bolt egyik felében ruhák voltak az alsóneműtől a kabátig, a másikban meg a lakberendezési tárgyak és csetreszek. A bugyik erősen műszálasok, viszont boxerfazonú női alsót sehol máshol nem találni 390 forintért, ahogy hasonló a helyzet az 1000 forintos sportmelltartóval, és a zoknikból sem rossz a felhozatal. Ha pedig valaki innen venne zakót, azt is megteheti olcsón, de azért nem gondoljuk, hogy a ruhák volnának az igazi erősségei az üzletnek.

A másik szekcióba kerültek a lakáskiegészítők, melyek közt nem találunk furcsa dolgokat vagy nagyon designos darabokat, de rá lehet bukkani olyan holmikra, amelyeket gyakran kell pótolni, és itt jó áron lehet megszerezni. 

A bögrék és kávéscsészék között találtunk például igazán szép darabokat potom áron, rácsodálkoztunk egy furcsa formájú fakanálra, és ha lenne kicsi gyerekünk, akkor fillérekért tudtunk volna neki szuper ceruzákat venni. 

Amivel igazából gond van, az a ruha- és táskafelhozatal: egyszerűen nem lehet annyira olcsón minőséget adni, amennyibe ezek a termékek kerülnek. És ez sajna látszik is rajtuk: a műbőr cipők és táskák borzalmasak, és nem azért, mert műbőrök, hanem azért mert azok közül is az alja, amiről azt vizionálja az ember, hogy borzalmas bűzben ragasztják a szorgos kínai gyerekmunkások napi 20 centért. Ugyanakkor a Pepco mellett szól, hogy porcelánban vagy konyhai kiegészítők közt igazán jó ár/érték arányú termékeket lehet lelni. Vannak persze szezonális termékek, a bolt elején már az őszi dekortermékeket helyezték ki, amivel hangulatot lehet teremteni. 

Megítélésünk szerint erős konkurenciát kapott a Kik, főleg ha még nyitnak egy-két boltot, csinálnak egy rendes Facebook oldalt és honlapot, és rámennek egy kicsit a marketingre. De szövegelés helyett kattintson a galériára, hogy meg is tudja nézni, miről írtunk!

Blogmustra