Viccesek vagy bénák ezek az idei Super Bowl reklámok?

Zanza!

Vasárnap ért véget az idei Super Bowl, azaz a nagy amerikai foci rangadó, ami minden évben akkora eseménynek számít, hogy hetekkel a döntő előtt már erről szólnak a hírek, és utána is jó ideig beszélnek még róla. Nem véletlen tehát, hogy külön reklámspotokkal készülnek rá a legnagyobb cégek, és rengeteget fizetnek, hogy a tévéadókon bekerülhessenek velük a közvetítési szünetekbe. Jellemző módon vagy nagyon érzelmes reklámokkal támadnak, aminek már a zenéjétől is zokog a néző, vagy vicces (de legalábbis annak szánt) kisfilmekkel próbálkoznak. Most az idei legszórakoztatóbbakat keressük, akár azért, mert tetszettek, akár azért, mert annyira bénák voltak, hogy szinte már tetszettek - döntse el ön, hogy melyik mennyire jön be!

A Brady család Danny Trejóval bővült

A Brady család az 1970-es években egy amerikai sorozat volt, ami leginkább olyan témákról szólt mint család, testvérek között rivalizálás, szeretet, összetartás, tinédzserkori konfliktusok, és tette mindezt mai szemmel (illetve néha akkorival is) időnként nagyon bénán és erőltetetten. Ebbe a sorozatba helyezték most készítői az új Snickers reklámot is, amelyben még mindig viszik tovább azt a vonalat, hogy aki éhes, az a felismerhetetlenségig kifordul magából, úgyhogy inkább egyen Snickerst, mert akkor majd újra önmaga lesz. Itt az egyik lány, Marsha, annyira kifordult magából, hogy egyenesen Danny Trejo lesz belőle, míg a másik tinilány Steve Buscemivé változik, ha éhes. 

Adáshiba és a Chevrolet

Mitől kell Super Bowl közben rettegni? Attól, hogy elmegy az adás! Ezt az érzést próbálja átadni a Chevrolet reklámja, ami a megoldást is tudja vészhelyzet esetére: venni kell egy új autót, mert abban majd streamelni tudja a netről. Vezetés közben (legalábbis a vezetőnek) ez nyilván nem annyira biztonságos, de az amerikaiak biztos élvezettel tévéznek a kocsifelhajtón is a beépített wi-fi segítségével. 

Cipőreklám a Skecherstől

A Super Bowlra időzített reklámszpotokban a kreatívok többnyire próbálnak nagyon ütős, újszerű és valóban elrugaszkodott reklámokat összehozni, hogy tényleg megmaradjanak a nézők fejében. Na, ennek épp az ellentéte az alábbi, amiben semmi sem történik, csak Pete Rose visszavonult baseball-játékos elmondja, hogy mennyire jó a Skechers cipő. 

Cukiság és a Mercedes-Benz

Ezen a reklámon látszik, hogy sok pénzt költöttek rá, hiszen felér egy animációs kisfilmmel. A történet az ismert La Fontaine állatmese, a nyúl és a teknős versenye, ám itt a teknős egész egyszerűen csal, ugyanis besétál a Mercedes gyárba az erdő közepén és azzal előzi le a nyulat, sőt majdnem el is üti. 

Doritos és a tapló

Igazi macsó reklám ez, amiben egy Doritos-zabáló utas szeretné megválogatni, hogy ki ül majd mellé a repülőn a középső ülésre. Próbál úgy viselkedni, mint egy igazi tapló, hogy senki se válassza a mellette lévő ülést, ám akkor meglát egy kedves és szép lányt, akinek már a tekintetével felkínálja a helyet, ám ekkor kiderül, hogy a nő kisgyerekkel van. És akkor most lehet kacagni, hisz milyen nagy szívás már egy kisgyerekes anya mellé ülni, nem? 

Harcos amazon és a Game Of War

Természetesen a nők is lehetnek hadvezérek, csak ehhez a kisfilm szerint úgy kell kinézni mint Kate Upton. Egy igazi amazon úgy indul csatába, hogy alig vesz fel valamit, tökéletes a sminkje és minden lépésnél nagy az esély arra, hogy kiesik a melle a harci páncélból. 

Kim Kardashian és a fel nem használt adatkeret

A T-mobile reklámjában Kim Kardashian kér segítséget, hiszen sokan nem használják fel a mobilcsomagjukban foglalt adatmennyiséget, miközben ő naponta osztogatja meg a képeket a ruháiról, a nyaralását, a sminkjét és még mindig a ruháit, amikre ezeket a fel nem használt megabájtokat el lehetne használni. De a T-mobile olyan kedves, hogy megtarthatja az adatkeretet, így nyugodtan nézegetheti Kardashiant. 

Körömgomba és a Jublia

Azt belátjuk, hogy körömgomba elleni készítményt reklámozni nehéz. Na de a focizó gombás lábfejek azért túlmennek bizonyos határon. 

Loctite ragasztó és az örök házasság

A ragasztó, ami mindent összeragaszt, ami szétesőfélben van még a házasságot is. Mindezt egy tánc közben. 

Mexikó és az avokádó

A filmből kiderül, hogy a mexikóiak már Noé idejében lefoglalták maguknak az avokádót, minden más avokádó nem az igazi. Mindezt egy válogató keretein belül, ahol az országok válogatnak maguknak állatokat és zöldségeket. Szegény jegesmedve szívta meg a legjobban, míg a lajhár átalussza az izgalmakat. 

Pierce Brosnan és a Kia

A Kia nem akar több lenni, mint egy sima megbízható autó, ami elviszi oda ahova kell. Mindezt Pierce Brosnan főszereplésével, akit elhívnak megbeszélni a reklám megbeszélésére és aki még mindig James Bondnak képzeli magát, így az úton tankot, fegyvereseket és gyorshajtást vizionál. Ennek ellenére a szerep, amit kapna csak szabályos közlekedést, baglyot, rénszarvast és egy hétvégi házat tartalmaz, ahova épségben elért a Kia autójával úgy, hogy közben nem robbant fel semmi és nem halt meg senki. Ezek után a színész legfőbb kérdése, hogy megtarthatja-e a kocsit. 

Viagra és a Fiat 500

A jó reklám magáért beszél, ennél a Fiat-reklámnál viszont kicsit nehézkesen jön át a mondanivaló, ugyanis első és tizenötödik nézésre is csak azt tudjuk megállapítani, hogy a Fiat 500X az gyakorlatilag egy ideig-óráig menőnek tűnő autó. Vagy nem értjük, hogy egy autógyártó miért szeretné eladni azzal a felkiáltással az új típusát, hogy ez nem más mint egy beviagrázott régi modell. 

Blogmustra