LÁJFHEKK

Az iszonyú hülye szóvicces reklám menő vagy ciki?

2014. december 6., szombat 13:51

A Fressnapff állatfelszereléseket és állateledelt árul, amit igen, tényleg nehéz izgalmasan vagy viccesen reklámozni. De állatokról van szó: elég lenne a plakátra rakni két cuki cicát, egy kölyökkutyát, vagy akár csak jól lakott nyulakat vagy tengerimalacokat és mindenki elolvadna. De nem, ők más megoldást választottak: a borzalmas szóviccét. A macskavécék kedvező árát ugyanis a francia eredetű budoár szóból kiindulva azzal reklámozzák, hogy  "príma budiár". Döntse el inkább ön, hogy ez a reklám menő vagy nagyon ciki! 

Fressnapf december honlapi banner
Fotó: Fressnapf
1178 szavazat 1595 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JÓ FÉNYEKET Szelfi tippek kezdőknek és függőknek

Fejlődni mindig lehet, és garantálom, hogy az itt felsorolt tippek közül még a Kardashian lányok sem ismerik mindegyiket! Sosem értetted, másnak hogy lesznek mindig tökéletesek a képei? Hát így

ÚTIKALAUZ ANATÓMIÁBA Miért olyan makacs az ekcéma?

A világ egyik legelterjedtebb bőrbetegsége, gyakran hosszú hónapokig vagy évekig is eltarthat, ameddig javulni kezd az állapot. Sőt, gyakran a terápia ellenére hullámzó ritmusban, újra és újra visszatérnek a tünetek. Min múlik a tartós gyógyulás?

LELKI ZÓNA A szépség mellékhatásai

Ami szép, az jó is! Ez az összefüggés automatikus működésbe lép, ha más emberekről mondunk ítéltet – akkor is, ha racionális énünk nem ért egyet vele. A kedvező fizikai megjelenés átterjed az egyén megítélésének más dimenzióira is.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta