De hát ez a hamburger nem is olyan, mint a plakáton!

Zanza!

Egy amerikai videó adta az ötletet, hogy megnézzük, itthon hogyan reagálnak a gyorséttermek, ha azért reklamálunk, mert az étel nem úgy néz ki, mint ahogy azt a reklámokban látjuk. Ezért végigjártuk a McDonald's, Burger King, KFC, Subway tengelyt, és kiváncsian vártuk a reakciókat. Volt, ahol kiderült, hogy azért nagyobb a képen látható hamburger a mienknél, mert az csak fotó, volt, ahol kedvesen azt magyarázták,hogy ez csak illúzió, amiben nem is tévedtek sokat. A konklúzió végül az lett, hogy mindenhol szó nélkül kicserélték a rendelésünket, és sikerült is elérni, hogy nagyjából a reklám és a valóság közeledjen egymáshoz. Mindenesetre az jól látszik, hogy ezeken a helyeken vagy jól tréningezik a munkatársakat, vagy mindenki látta az eredeti videót, és ezért számítottak egy hasonló látogatásra.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra