Divatlap válság idején

A most indult LIST magazin valószínűleg egy újabb bizonyíték arra, hogy a print lapokban már nem sok lehetőséget látnak a hazai szakemberek.

cikk-tious-rovid
Új digitális divatmagazin jelent meg LIST címmel, amelyik keresztezi a klasszikus glossy divatmagazinok felépítését és az internet innovatív előnyeit.

Mint azt a lapról írt sajtóközleményben olvashatjuk, a divat, design és a különböző művészeti ágak határait térképezik fel a kreatív tehetségek bemutatására fókuszálva. A lap csak online létezik, megosztható és egyben le is tölthető PDF formátumban jelenik meg negyedévente.

listb

A független lapot Szűcs István és Varga G. András alapította. Mint írják, a szándékuk, hogy saját víziójuk mentén létrehozzanak egy olyan platformot, ami kísérletet tesz arra, hogy összefogja és bemutassa a feltörekvő fiatal tehetségeket, folyamatosan kölcsönhatásba kerülve kreativitásukkal és friss szemléletükkel. A magazin célja, hogy motiválja a kreatív fiatalokat, megihlesse a már ismert alkotókat, illetve egy emberközeli inspirációs forrássá váljon mind a hazai, mind a globális olvasótábor számára.

A kezdeményezés minden bizonnyal egy újabb bizonyíték arra, hogy a print lapokban már nem sok lehetőséget látnak a hazai szakemberek, és egy kísérlet arra, hogy vajon a hagyományosan nyomtatott glossy műfaja megállja-e a helyét digitális formában,

 

 

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek