6 tipp, hogy sokkal intenzívebbek legyenek az orgazmusaid

GettyImages-184852533

Vannak nők, akiknek könnyebb egy orbitális orgazmushoz jutni, mint egy nem vele passzoló randipartnert kifogni Tinderen. Másoknak pedig nehezebb lehet egyáltalán csak eljutni az orgazmusig, mint beszerezni egy csomag vécépapírt a koronavírus-járvány közepén.

Ahhoz, hogy orgazmusod legyen, ahhoz pedig, hogy óriási orgazmusod legyen, az erogén zónáid ismerete és a megfelelő pontok izgatása kulcsfontosságú. Sok mindent megtehetsz annak érdekében, hogy az orgazmusod akár akkorára nőjön, mintha bomba robbanna a testedben.

Alább mutatjuk az odáig vezető utat. 

Érintsd meg magad!

A saját tested ismerete kulcsfontosságú ahhoz, hogy tényleg baromi jó orgazmusod legyen. A nőknek meg kell barátkozniuk és szeretniük kell női testrészeiket, hogy a lehető legnagyobb örömet okozzák saját maguknak – egyébként hogy várnád el mástól, hogy hatalmas orgazmust csináljon neked, ha magad sem tudod, hogyan juthatsz el odáig? 

Ha szégyent, bármiféle fenntartást vagy ami még rosszabb, undort érzel, nem valószínű, hogy képes leszel elengedni magad, így kevés eséllyel lesz nagyszerű orgazmusban részed. A fenomenális orgazmus eléréséhez egyébként nem lenne rossz egy kicsit a saját fantáziádat is felfedezni. Engedd meg magadnak, hogy felfedezd az erotikát, a pornográfiát, vagy éppen a szexuális fantáziáidat, és vedd számításba, hogy ami felizgat, az nem mindig polkorrekt.

Az orgazmus a fejedben kezdődik, és amíg nem ismered és nem fogadod el, hogy mi az, ami izgat, addig nem nagyon jutsz előre. 

GettyImages-522204245
ssuaphoto / Getty Images Hungary

A vibrátor és a síkosító lehet a kulcs

A kellemes hangulat és egy üveg síkosító – amely csökkenti a súrlódást és megakadályozza az érzéketlenné válását – az orgazmusodat a következő szintre emelheti. Ez azt jelenti, hogy ha már ismered a vibrátort, de nem használod, akkor nem vagy egyedül, és ott a másik véglet is, amikor sok nő arról számol be, hogy a túlzott használat miatt a csiklója olyan zsibbadt lett, mint a homloka botox után.

Ha ez ismerősnek tűnik, használd többet a kezed, és kevesebbet a csodaszereket. Ez segíthet abban, hogy jobban megismerd a tested. Érdemes lehet kipróbálni, hogy csökkented az intenzitást, és a legkisebb sebességet használod, ezek segíthetnek elkerülni a zsibbadást. 

Használd az izmaidat!

Az egyik legjobb dolog, amit tehetsz, a Kegel-gyakorlatok kipróbálása. Ezek erősítik a medencefeneket, amely erősíti a hólyagot, a hüvelyt és a méhet. Ezeknek az izmoknak az erősítése erősebb és intenzívebb orgazmushoz vezet. Csak győződj meg róla, hogy jól is csinálod őket. 

Hozd magad hangulatba!

Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a fantáziálás. Olvass este szexes könyvet, nézz, vagy hallgass pornót, vagy csinálj valamit, ami felizgat. Érdekesség, hogy azok a nők, akik erotikus könyveket olvasnak, 74 százalékkal többet szexelnek, mint azok, akik nem, sőt, elégedettebbek is a szexszel, mint az erotikát nem olvasó társaik.

Kísérletezz!

Még akkor is, ha egyedül tervezel élvezkedni, az előjáték kulcsfontosságú. Amikor úgy érzed, hogy közeledsz a csúcshoz, állj meg, pihenj egy kicsit, és hagyd, hogy a pulzusod egy kicsit helyreálljon. Ha halmozod ugyanis az izgalmakat, robbanékonyabb orgazmushoz juthatsz.

Menj biztosra, és zárd ki az esetleges egészségügyi problémákat!

Ha a fentiek nem segítenek hozzá a sikerhez, érdemes megbeszélned az orvosoddal, hogy lehet, hogy valami nem oké, ugyanis az orgazmusodat befolyásolhatják a hormonok, a szülés, a menopauza, az endometriózis vagy más egészségügyi problémák. Ezenkívül érdemes átgondolni, hogy milyen gyógyszereket szedsz. Az antidepresszánsok, a vérnyomáscsökkentő gyógyszerek és még a fogamzásgátló tabletták is befolyásolhatják az orgazmust – összegzett cikkében az InStyle

Oszd meg másokkal is!
Mustra