Tényleg mindent lenyom a torkunkon a divat

Senki nem mondhatja rólunk, hogy nem szeretjük az elvetemült dolgokat, hiszen az Anya Hindmarch és a Moschino hétköznapi tárgyak inspirálta kiegészítőiért általában odavagyunk. Van viszont az a pont, amikor nemhogy nem ötletes, de még csak nem is vicces egy termék: ilyen például a Vetements márka a DHL logisztikai céget hirdető felsője.

A történetbe a Twitteren, egészen pontosan a DHL Africa egyik posztjában futottunk bele. A cég viccesen reagálta le a helyzetet: a kifutós kép mellé odatették a DHL Express vezérigazgatóját is, aki szintén DHL-mintás felsőt viselt és azt kérdezték a követőktől, vajon melyiküknek áll jobban – ahogy egyébként mi is tesszük minden hétfőn.

Egyébként fel lehet fogni viccesen is, az viszont mindenképpen letöri az arcáról a mosolyt, ha meglátja, hogy a webshopok 241-245 euróért árulják a pólót, ami azt jelenti, hogy 76 ezer forintot kéne kipengetnie azért, hogy reklámozza a Vetements márkát és a DHL-t!!! Mi egyébként továbbgondoltuk a sztorit és várjuk, hogy a magyar tervezők mikor állnak elő MÁV-os anorákkal vagy éppen Magyar Postás válltáskával, esetleg Ilcsi néni arcképével nyomott felsőkkel. 

Na de ön mit gondol? Ha bejön a Vetements ötlete, nyomjon a MENŐ gombra, ha viszont hüledezve néz, hogy mi ez az egész, akkor bökjön egy CIKI-t!

Oszd meg másokkal is!
Menő! (1587) (1809) Ciki!
Mustra