Tavaszi kampányok: meglepően bevállalósak a divatházak

A szokottnál hamarabb hozták nyilvánosságra szezonális kampányaikat a divatházak, amiből arra következtetünk, hogy vélhetően lesz majd egy külön nyári sorozatuk is a luxusmárkáknak. Mindenesetre az idei felhozatal az elmúlt évek elcsépelt hirdetései után igencsak izgalmasra sikerült, annak ellenére, hogy még mindig nagy divat természetben szomorkodó, egymást kísérgető és hippinek öltöztetett modellekkel reklámozni.

A Louis Vuitton például a Final Fantasy című RPG játéksorozat egyik hősnőjével, Lightning-gal reklámoz az év első felében, míg a Bruce Weber által lőtt kampányképeken feltűnik az egyik legértelmetlenebbnek tartott celebgyerek, a női ruhát viselő Jaden Smith is.

A gender téma egyébként is felkapott volt a tervezők körében, Marc Jacobsnak többek között a RuPaul féle Drag Race 6.évadjában feltűnt műkorcsolyázóra, Milkre aka Daniel Doniganre és a nemet váltó Lana Wachowskira esett a választása, míg Vivienne Westwood a felkapott favágószexuális meleg pornósztárral, Colby Kellerrel készítette el velencei sorozatát, a magát gendersemlegesnek tartó színésznő, Ruby Rose pedig a Ralph Laurennek reklámoz farmert a szezonban.

2016 első felében azonban olyan veterán modellek is feltűnnek a hirdetésekben, mint Claudia Schiffer, Cindy Crawford és Naomi Campbell, akik a Balmain háznak álltak modellt, Kate Moss pedig Daria Werbowyt ölelgeti az Equipment anyagában. Kattintson a galériára és nézze meg, hogy milyen témát választott a Chanel, a Dolce & Gabbana, a Gucci és hogy milyen környezetben fotózta a Valentino a fehér modellekkel bemutatott Afrika kollekcióját!

Oszd meg másokkal is!
Mustra