Cyberpunk karakter a Louis Vuitton új arca

A Louis Vuitton kreatívigazgatója, Nicolas Ghesquière a divatházhoz való 2013-as csatlakozása óta nem sokat kísérletezett a szezonális kampányokkal - eddig. Bár Ghesquière már az őszi divathéten is jelezte, hogy ez az előzőekkel ellentétben egy hozzá jóval közelebb álló, vakmerő kollekció lesz, azért arra mégsem számítottunk, hogy az olyan jól bevált Louis Vuitton múzsák, mint Jennifer Connelly, Freja Beha Erichsen vagy Liya Kebede helyett a Final Fantasy nevű RPG játéksorozat 13-dik részének hősnője, Lightning (Villám) lesz a divatház arca az év első felében.

„A régi Nicholas visszatért. A régi Nicholas megszállott sci-fi rajongó, kísérletező típus. Mindannyian egy új dimenzióban élünk és mindenki maga dönti el, hogy milyen formában integrálja ezeket az új digitális, virtuális és számítógépes fogalmakat a valós életébe” – nyilatkozta a 44 éves dizájner, akiről Raf Simonshoz hasonlóan az a hír járja, hogy nem igazán tud mit kezdeni a Louis Vuitton örökségével. Szerintünk azonban ezzel a cyberpunkos kollekcióval akár egy új és innovatív irányt jelölhet ki az 1854 alapított divatház számára.

Lightning for @louisvuitton #lvss16

 

A Louis Vuittont újragondoló tervező az Instagramján tette közzé, hogy az új, „Series 4” címre keresztelt kampányt a neves japán videójáték fejlesztő és kiadó céggel, a Square Enix-szel közösen készítették el, akik olyannyira kivették a részüket a munkálatokból, hogy a hirdetésen dolgozott a karakter megálmodója, Tetsuya Nomura, illetve a játék zeneszerzője, Keiichiro Shibuya is.

A Fashionista.com szerkesztői felhívták a figyelmünket arra, hogy nem a francia márka az első, melyet megihlettek a futurisztikus karakterek és a világ egyik leghosszabb játéksorozata, mivel a Prada már 2012-ben előrukkolt egy hasonló kollekcióval és hirdetéssel, mellyel a játék fennállásának 25. évfordulója előtt kívántak tisztelegni. Sőt, a napokban a Moschino is piacra dobott egy kapszulakollekciót, amit a Nintendo 30 éves játéka, a Super Mario ihletett.

Kíváncsiak vagyunk arra, hogy vajon mennyi köze lehet a divatház modellválasztásának ahhoz, hogy a francia törvényi szigorítások miatt a modelleknek a jövőben orvosi papírral kell igazolniuk, hogy a testtömegindexük összeegyeztethető a munkával, a divatházaknak és a magazinoknak pedig minden egyes esetben jelezniük kell, ha photoshoppolni szeretnék modelljüket. A rendeletnek és a rendelkezésre álló technológiai vívmányoknak köszönhetően akár azt is el tudjuk képzelni, hogy a francia divatházak a kifutókon is előszeretettel használnak majd 3D-s kivetített modelleket a jövőben.

Oszd meg másokkal is!
Mustra