Ezek a legbénább őszi-téli kampányok

Annyira nem voltunk hasraesve a luxusházak őszi-téli kampányanyagaitól, így kíváncsiak lettünk, hogy milyenek azok a hirdetések, melyek ezúttal mégcsak nem is sikerültek olyan erősre. Nézze meg a hajtás után a szezon béna kategóriába sorolható kampányait!

Nehéz lenne hova sorolni a Juicy Couture kilencvenes évek hangulatát idéző reklámanyagát, aminek láttán felmerült bennünk a kérdés, hogy vajon tényleg szeretne valaki ilyen göncökben járni Paris Hiltonon kívül? Meglepve fogadtuk Vivienne Westwood sorozatát is, melyen a züllöttség sokkal nagyobb hangsúlyt kapott, mint maguk a ruhák. A Calvin Klein mintha a Tinderezőket kívánná megszólítani, míg az Oscar de la Renta és a Marni kreatívosai még láttak fantáziát az arctalan és a hátat fordító modell témában.

A Proenza Schoulernél pedig nem is az össze-vissza bolyongó modellek a legzavaróbbak, hanem azok a ruhák, amikkel hirdetik magukat a szezonban. Körülbelül ugyanezt lehetne elmondani a Dior idei kampányáról is, itt a normandiai sziklákon sétálnak unatkozó modellek, figyelemfelkeltőnek egyáltalán nem nevezhető kreációkban. A legelvontabb vitathatatlanul a Prabal Gurung őszi-téli reklámanyaga, melyen a meztelen Caroline Trentini készül könnyíteni magán.

A legbicskanyitogatóbb szerintünk a Miu-Miu hirdetése, ami azt sugallja, hogy a hétköznapi, tömegközlekedéssel utazó emberek is járhatnának luxuscuccokban az ősszel. Hasonlóképpen antipatikus a viszonylag szűk réteget megszólító Burberry, akik új generációs brit „jócsajokkal és jópasikkal” hirdetik magukat a szezonban. Nézze meg a galériában az év második felének legelfuseráltabb hirdetéseit!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Mustra